Hoofdmenu

Bijlages met de factuur per mail.

Gestart door Bjorns, 28 februari, 2011, 15:34:53

Vorige topic - Volgende topic

Bjorns

Hallo,

Allereerst even mijn complimenten voor de makers van Acumulus! Ik ben er nog steeds erg blij mee ne heb ook inmiddels al vele collega\'s overtuigd de software te gebruiken.

Mijn probleem: Ik verstuur mijn facturen bijna alleen nog maar per mail. Aangezien ik een eenmanszaak heb verlangen mijn opdrachtgevers een VAR en kopie ID. Nu moet ik die elke keer weer los van de factuur versturen en dat schiet er in drukke tijden nog wel eens bij in. Voor veel opdrachtgevers is dit een reden om mijn factuur niet (op)tijd te betalen en natuurlijk krijg ik dit pas te horen als de factuur al 2 maanden oud is, herinneringen zijn verstuurd of als ik aan de telefoon hang.

Nu komt het: is het technisch haalbaar om standaard met je factuur bijlages in PDF mee te zenden? Aangezien er een hoop zzpers Acumulus gebruiken is dit misschien wel een aardige toevoeging aan het pakket.

Ik ben benieuwd!

Vriendelijke groet,

Bjorn

Bert-Jan

Ik heb nu het volgende ingebouwd.

Je kon al bij elke boeking documenten opslaan. Nu kun je per document aangeven of deze gedeeld moet worden. Wanneer je Delen aanvinkt, kun je dit document ook selecteren bij een andere factuur,
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Bjorns

Klinkt goed Bert-Jan maar waar kan ik die knop Documenten vinden?

Hartelijk dank alvast!

Bert-Jan

Documenten stond nog niet aan bij jou. Nu wel.

Als je een boeking opent, zie je op het eerste blad onderaan de knop.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Miska

Beste Bert-Jan,

Ook ik zou graag documenten willen meesturen bij mijn facturen, is dit mogelijk?

Bij voorbaat dank,

Bert-Jan

Natuurlijk, ik kan alleen jouw account niet herleiden. Kun je een mailtje sturen naar klantenservice@acumulus.nl met jouw contractcode?
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Miska

Citaat van: Bert-JanNatuurlijk, ik kan alleen jouw account niet herleiden. Kun je een mailtje sturen naar klantenservice@acumulus.nl met jouw contractcode?

Ga ik nu doen!

gos

Ik stuur altijd de algemene voorwaarden mee bij facturen, offertes etc.
Nu zijn deze vernieuwd en ik weet niet meer bij welke boeking ik de voorwaarden heb bijgesloten.
Hoe kan ik deze terug vinden en vervangen ?
GoSys computer service
www.gosys.nl

Bert-Jan

Mmm, nooit aan gedacht eigenlijk. Ik ga even broeden...
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

gos

Heb hem gevonden. Had hem in de eerste boeking van dit jaar gestopt.
Zag wel dat je bij facturen wel een herkenning van bijlage onder onderwerp hebt gemaakt. Heb dus nu de bijlage maar bij facturen onder gebracht.
GoSys computer service
www.gosys.nl

Bert-Jan

Ik ga toch naar een oplossing zoeken.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)