Hoofdmenu

Terugkerende facturen en bugje

Gestart door Maurice, 04 maart, 2011, 20:43:23

Vorige topic - Volgende topic

Maurice

Al 2 dagen ben ik een gebruiker van Acumulus, maar nu al fan. Ik kom echter twee dingen tegen:
1. Volgens mij is het op dit moment niet mogelijk om facturen te plannen die jaarlijks of maandelijks terugkeren? Ik heb de vraag al eerder gezien in het forum, maar daar is verder nooit antwoord op gekomen. Zit dit in de planning?
2. Als ik met mijn mac & firefox een tijdelijke factuur bekijk en vervolgens een nieuwe boeking wil doen, dan worden de factuurregels van de tijdelijke factuur getoond, een klein bugje, maar ik denk ik meld het toch even.

Bert-Jan

Hallo Maurice,

Ik ben al geruime tijd bezig met een abonnementen-module. Dit is een grote klus die langer duurt dan ik dacht.

Het is geen bugje dat de factuurregels van de laatste tijdelijke factuur weer terugkomen. Het is zo opgezet dat je tijdens het opstellen van een factuur niet alles kwijtraakt als je even naar een ander scherm gaat.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Maurice

ok, als ik het scherm verlaat zonder op te slaan begrijp ik het.
Maar ik ging ervan uit dat als ik op \'opslaan\' had geklikt, en vervolgens op \'nieuwe boeking\' en vervolgens op \'nieuwe factuur\' dat ik dan een lege (nieuwe) factuur kan invoeren. Althans dat is mijn logica  ;)  

Ik wacht met spanning de abonnements-module af...

nduser

Er zijn al wat vragen en antwoorden heen en weer gegaan, oa wat moet het kunnen enz en ik kan je vertellen dat er aan gewerkt word, er komt zoals ik begreep veel meer bij kijken dan enkel een knopje. Alles moet kloppen, ook in de toekomst maar ik vertrouw er op dat het helemaal goed komt.

Laat ik het zo zeggen, ik heb voor deze functie een overweging gehad om verder te kijken maar wat ik heb vernomen betreft alle oplossingen en aanpassingen door vragen van de klanten ben ik afgelopen jaar helemaal overtuigd dat ook dit goed komt en ik zie ondanks ook ik moet wachten absoluut geen reden om verder te zoeken. Dit pakket is verreweg het beste in zijn ontwikkeling. En vergeet daarbij de ondersteuning niet. Meedenken, oplossend, super compleet enz. voor de normale gebruiker waarvoor dit is ontworpen.

Groeten Hans