Hoofdmenu

Factuur-herhalingen

Gestart door Bert-Jan, 25 maart, 2011, 00:39:42

Vorige topic - Volgende topic

Bert-Jan

Je kunt nu makkelijker terugkerende facturen bijhouden en boeken.

Het is geen abonnementen-module want dat is weer een stuk complexer.

Het is wel een manier om makkelijk te zien wie je opnieuw moet factureren. Door op het copy-icoontje te klikken, wordt iedere keer een nieuwe factuur in opstel-modus aangemaakt als kopie van de opgegeven factuur.

Je kunt deze eventueel aanpassen of direct opslaan. Daarna dien je het tevens geopende scherm van de herhalingsregel bij te werken. Je hoeft alleen maar op opslaan te klikken.

Ik hoop dat jullie hier voordeel van ervaren. Kritiek wordt zoals gebruikelijk terzijde geschoven.  :D
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Karen Töning

Dit is een super aanvulling voor de abonnementen! Scheelt heel veel tijd en werk. Behalve de opbouwende kritiek, deze wordt hartelijk ontvangen lijkt me. ;)

Dank je wel, Bert-Jan.

Bert-Jan

Ik blijf wel werken aan de echte abonnementenmodule maar dat is een lastiger verhaal.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Herman

Ik denk niet dat ik dit vooralsnog nodig heb/ga gebruiken maar zal ongetwijfeld nuttig zijn voor vele gebruikers.
Is het mogelijk het fraaie overzicht weer in volle glorie op het home scherm te krijgen zonder de nieuwe toevoegingen?

Bert-Jan

Daar ben ik al een beetje over aan het puzzelen.

Acumulus is nooit af.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Herman

Dat houd het tenminste lekker afwisselend voor je  ;)
Wat denk je van onder beheer een submenu
\'homescherm toont\'
O memo\'s
O Factuur-herhalingen
O Status-overzicht

Bert-Jan

Mmm, aardig idee.

Let me sleep on it...
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Bert-Jan

Ik kon er niet van slapen...

Zit er nu in. Alleen voor factuur-herhalingen op dit moment.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Herman

:D Zo....heerlijk geslapen, en wat zien we nu weer voor mooie verbeteringen?...Volgens mij heeft er iemand doorgewerkt vannacht!
Heel fraai weer, thanks.

Herman

Als je het \'toon overzichten\' verder uitbreid kun je in principe dus een leeg homescherm krijgen, is ook wel handig voor sommige gebruikers.

Bert-Jan

:)

Mmm, een leeg hoofdscherm. Je maakt mij nieuwsgierig. Waarom zou iemand dat willen?
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Herman

Ik herinner mij een discussie over het inloggen bij een klant oid en het niet direct willen tonen van het financieel overzicht.
Je hebt toen een keuze startscherm gemaakt.
Dit zou ook een oplossing kunnen zijn, starten met alleen een Acumulus logo na inlog, en dan een \'veilige\' keuze maken uit de navigatie.

Inge Valstar

Citaat van: Bert-JanJe kunt nu makkelijker terugkerende facturen bijhouden en boeken.

Ik hoop dat jullie hier voordeel van ervaren. Kritiek wordt zoals gebruikelijk terzijde geschoven.  :D

Ontzettend bedankt, Bert-Jan. Dit is heel handig (in afwachting van de abonnementenmodule).
Toch waag ik me aan een klein kritiekpuntje: ik stuur terugkerende facturen per kwartaal. Zou die optie, naast maandelijks en jaarlijks, toegevoegd kunnen worden?
groet,
Inge

Bert-Jan

Ik kreeg ook reeds de vraag voor per week.

OK, komt op de lijst.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Inge Valstar

groet,
Inge

tagelus

Momenteel maakt de herhaling (bij mij) niet een kopie van de opgegeven factuur. Ik krijg in plaats daarvan de gegevens van een nog openstaande factuur. Deze factuur verschijnt bij al mijn herhalingen! Kun je hier eens naar kijken Bert-Jan?

Bert-Jan

Mag ik in jouw account kijken?
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

tagelus

Ja, dat mag wel. Mail me maar even voor de benodigde info.

Bert-Jan

Volgens mij is het nu opgelost.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Martin van den Berg

Ik heb een Factuur herhaling die ik niet meer kan bewerken of verwijderen, krijg dan de melding \"De bewerking kon niet worden uitgevoerd.\" in het pop-up scherm. De naam van de \"Kopie van factuur\" bevat in dit geval quote, wellicht dat het daar fout gaat.

In het overzicht gaat het ook al fout, daar staat namelijk:
25-01-2012
Adviesbureau voeding en dietetiek \"
Eat for Health\"

Als je meer info nodig hebt hoor ik het wel.
Groet,
Martin van den Berg
de Spinnerij webdesign

Bert-Jan

Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Bert-Jan

Volgens mij is het nu opgelost.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)