Als verstokt (en vaak foeterend) Windows-gebruiker zie je wel eens over het hoofd dat er zat mensen op de Mac werken (en telkens vraag ik me af waarom ik dat ook niet doe, als die pc weer eens vastloopt omdat ik toch weer teveel open heb staan). Maar goed, ik heb dan wel het voordeel van Word...
Is OpenOffice trouwens geen alternatief? Dat is er toch ook voor de Mac?
Paul.
Ik kan je de overstap naar Mac van harte aanraden, ik ben 4 jaar geleden overgestapt, en wil nooit meer terug. En op iedere Mac kun je tegenwoordig ook nog Windows draaien, mocht je niet zonder kunnen... :-)
Er bestaat trouwens wel Office voor de Mac, maar dat draait bij mij ontzettend traag. Deed me weer helemaal denken aan mijn Windows tijd. Wij hebben NeoOffice voor de Mac, een variant van OpenOffice, dat zou nog kunnen.
Maar ik werk voornamelijk met Google Docs, of Pages/Numbers (de Apple varianten van Word en Excel) die er absoluut niet voor onderdoen. Het is alleen jammer dat .rtf niet op dezelfde manier wordt ondersteund als in MS Word.
Maar als alle facturen, herinneringen en offertes in Acumulus kunnen worden gemaakt en bewaard, dan word ik (en hopelijk ook andere gebruikers) daar erg blij van..