Hoofdmenu

Betaaldatum in facturen-overzicht

Gestart door Inge Valstar, 06 mei, 2011, 17:33:09

Vorige topic - Volgende topic

Inge Valstar

Ik mis in het overzicht facturen een kolom betaaldatum. Nu moet ik, als ik die wil achterhalen, de boeking aanklikken en in het popupvenster op tabblad \'Saldo\' of \'Journaal\' klikken, waar ik de betaaldatum impliciet kan zien. Om expliciet de betaaldatum te zien moet ik op tabblad \'Boeking\' op knop \'Betaaldatum wijzigen\' klikken. Daarna moet ik het tweede popup waar de betaaldatum getoond wordt, weer sluiten en ook het boekingsvenster.

Is het een optie om in het overzicht een kolom betaaldatum op te nemen? Een streepje (-) volstaat als de factuur nog niet betaald is. Ik realiseer me echter ook wel dat ik een enorm scherm heb (27\" iMac met resolutie van 2560x1440) en dat voor mensen met een kleiner scherm de beschikbare ruimte wat kleiner is, dan bij mij.

Een andere optie is daarom wellicht om de betaaldatum direct op tabblad \'Boeking\' te tonen, zodat je in de popup niet nog eens door hoeft te klikken.
groet,
Inge

Bert-Jan

Dat is wel een idee. Volgens mij is dit wel vaker voorgesteld maar ben ik het weer een beetje vergeten  :|
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Bert-Jan

Wat vind je van het idee om in het overzicht Verzonden facturen bij het tabblad Alle facturen (gefilterd op periode)

de kolom Vervaldatum te vervangen voor Betaaldatum?
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Inge Valstar

Fantastisch idee!

Ik zie op tabblad \'Alle facturen\' trouwens nog een bugje: de button \'Maak Clieop03...\' kan daar niet werken, omdat je iets moet aanvinken en dat kan op dit blad niet.
groet,
Inge

Bert-Jan

Zit er nu in.

Ik zal eens kijken of ik de knop voor ClieOP03 kan disabelen bij het verkeerde tabblad.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Inge Valstar

Bert-Jan, je bent goed en snel! Dank je wel, hoor. Ik ben hier heel blij mee!
groet,
Inge

Bert-Jan

Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Bert-Jan

Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Inge Valstar

Nou, ik stop er nu mee, het is mooi geweest. Dus van mij geen wensen meer voor het komende uur  :P
groet,
Inge

Herman

En, waren we vanmorgen allemaal weer op tijd wakker  ;)

Bert-Jan

Moest mijn dochter naar school brengen...
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Herman

Dan zal je wel 7.30 zijn opgestaan. 5 uur slaap is te weinig  :/

Karen Töning


Herman

Als je het maar niet dagelijks slaap gebrek hebt  ;)