Hoofdmenu

AcceptEmail Email betaalsysteem met Ideal

Gestart door Jos v.d. Voort v.d. Kleij, 20 november, 2009, 08:00:30

Vorige topic - Volgende topic

Jos v.d. Voort v.d. Kleij

Al surfend kom ik hier terecht:

http://www.acceptemail.com/index.html

Ziet er erg professioneel uit en zou eventueel de link in de facturen kunnen vervangen met deze oplossing. Ik ben erg gecharmeerd van de huidige oplossing binnen Acumulus.

Wanneer je echter hier kijkt gebruiken ze een soort venster/banner waar je op kan klikken om te betalen. Na betaling wijzigt de banner zodanig dat je kunt zien dat je betaald hebt met de betaaldatum.

ik kan niet zien hoe het voor de verstuurder werkt maar het zou zomaar kunnen zijn dat wanneer je een factuur in pdf oproept in je eigen administratie dat je meteen kan zien dat er betaald is en wanneer.

Een soort electronische vorm van de betaald stempel die ik nou gebruik waar ik met de hand een datum bij schrijf.

De moeite waard om eens te bekijken en misschien ook om wat ideeƩn van te lenen. Een plaatje om op te klikken is natuurlijk visueel veel aantrekkelijker en oogt veel professioneler als een tekstlink die er nu in de pdf zit.
Jos v.d. Voort v.d. Kleij
Beroepscoach en Arbeidsdeskundige
www.dagaz-coaching.nl

Bert-Jan

Ik heb acceptemail reeds bekeken. Het kost minimaal 85 euro per maand, dat is voor ons en de meeste van onze klanten niet interessant.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)