Hoofdmenu

Groepen aanmaken voor relaties

Gestart door Bert-Jan, 27 mei, 2011, 00:28:42

Vorige topic - Volgende topic

Bert-Jan

Het is nu mogelijk om groepen aan te maken voor relaties.

Je selecteert de relaties die tot de groep behoren en je slaat de selectie op met een groepnaam.

Je kunt vervolgens snel zien wie er wel of niet tot een groep behoren en je kunt de lijst van relaties filteren op de groep.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Bert-Jan

Nu kun je de email-adressen van een selectie (of groep) direct exporteren om te gebruiken in jouw email-programma.

Kopieer en plak de lijst van email-adressen niet in bij het Aan-veld want dat ziet iedere ontvanger het adres van alle andere geadresseerden.

Gebruik het Bcc-veld. Dan weet niemand wie er nog meer het bericht hebben ontvangen.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Thalemma

En hoe haal ik iemand weer UIT een groep? Dat krijg ik vooralsnog niet voor mekaar... En een heldere manier om terug te geraken naar de complete ongefilterde lijst mis ik eerlijk gezegd ook

Bert-Jan

Je deselecteert de betreffende relatie en je slaat de selectie weer op als dezelfde groep.

Om een lege selectie te krijgen, klik je op Kies groep en dan Lege groep.

Het is allemaal nog een beetje nieuw, ik houd mij aanbevolen voor verbeter-suggesties.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Bert-Jan

Ik heb wat knopjes gemaakt. Ik hoop dat het nu wat makkelijker is.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

hendrik

Ik mis de functie \"Verwijderen van geselecteerde relaties\". Als ik bijvoorbeeld in een keer 500 oude relaties wil wissen, moet ik nu elke relatie openen en daarna verwijderen. Dan ben ik wel een tijdje bezig! Dat moet volgens mij ook met 2 clicks voor alle 500 kunnen. :(

Bert-Jan

je kunt deze aanvinken en dan klikken op Met geselecteerd en dan Verwijderen
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)