Hoofdmenu

Webshop-provider Biedmeer.nl onderzoekt koppeling Acumulus [INGEBOUWD]

Gestart door Bert-Jan, 21 juni, 2011, 23:11:49

Vorige topic - Volgende topic

Bert-Jan

Webshop-provider Biedmeer.nl gaat onze API nader bekijken.

Zijn er klanten van Acumulus met een webshop van Biedmeer?
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Enver

Enver Tanriverdi www.tane.nl

Bert-Jan

Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Remco Ponsen

Ik denk dat ik de aanstichter hierin ben geweest omdat wij een webwinkel hier hebben lopen en we het wel gemakkelijk zouden vinden om een direkte koppeling hiernaar kunnen gebruiken.

Bert-Jan

Ik was vergeten wie dat aan mij vroeg.  :rolleyes:

Er wordt hard aan gewerkt.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Bert-Jan

De basis voor de koppeling is gelegd. Ik begreep van Biedmeer dat zij deze in september/oktober willen gaan implementeren.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Jasper Tielen

Biedmeer gebruik ik niet.
Ik gebruik OSCommerce en doe nu alles met copy/paste
Met vriendelijke groet,

Jasper Tielen
JPS Autosport

Wilgert

Ik zou het heel erg handig vinden als dit gerealiseerd werd!

Bert-Jan

Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

organzazakjes.nl

Goedemorgen,

Heeft u misschien inmiddels meer informatie over deze mogelijkheid.
Heb zelf meerdere webshops via biedmeer, en zou enorm blij zijn met deze mogelijkheid.


Met vriendelijke groet,
Esther van de Beek

Bert-Jan

Houd moed.

We wilden samen met Biedmeer de koppeling vorige week bekend maken, maar Biedmeer heeft gevraagd dit twee weken uit te stellen.

De koppeling is gereed en volledig functioneel. Als het goed is, zul je van deze mogelijkheid gebruik kunnen maken zodra Biedmeer hun nieuwe release zal invoeren.

Ik hoop over twee weken.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

monique

ik heb sinds een aantal weken een webwinkel van biedmeer. Ik heb ze toevallig vanmiddag gesproken met de vraag welk boekhoudpakket een directe koppeling gaf, en zo ben ik hier terecht gekomen. Ik lees hier dat het dus binnen 2 weken gerealiseerd wordt.
Ik ben me nog aan het inlezen hier, maar mis nog ervaringen van webshopgebruikers met acumulus. Staat dat ergens in een bepaald topic of is iedereen hier zo tevreden? :D
Ik heb totaal geen verstand van boekhouden maar wil het toch zelf gaan doen, en dan via de makkelijkste weg.
Is het dus verstandig om nu alvast een proefaccount aan te vragen of kan ik beter 2 weken wachten?

Mvg monique

Bert-Jan

We kunnen de proefperiode altijd verlengen als je dat wilt.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

R. Pieters

Monique,

Wij exploiteren ook een aantal webwinkels via Biedmeer en zijn zeer nieuwsgierig naar de koppeling die op stapel staat.

Wij zijn overigens zeer tevreden over de werking en dienstverlening van Acumulus. Met dit programma kan je prima de boekhouding van de webwinkel(s) administreren.

De kracht van het programma zit hem in de eenvoud (excuses Bert-Jan !), die met name voor gebruikers met iets minder kennis van boekhouden uiterst prettig is.

monique

bedankt voor jullie reacties bert-jan en bernhard.

Ik heb inmiddels het proefaccount aangevraagd en ben er mee bezig. Het lijkt zich allemaal vanzelf te wijzen idd. Ik hoop dat biedmeer er rekening mee houdt dat eind van deze maand de kwartaalaangiftes de deur uit moeten. :/ Ik ga nu niet al mijn facturen handmatig in voeren, maar hoop dat ik dat binnen 2 weken via biedmeer kan doen. Zij vertelden mij dat er een directe koppeling naar Acumulus binnen de biedmeer shop zou komen, oa voor het exporteren van facturen naar Acumulus.
Ik ben ook erg benieuwd of het idd zo makkelijk wordt als biedmeer zegt, dat zou perfect zijn voor mij.

Eenvoud is wat ik zoek, en ik denk dat ik dit wel gevonden heb in Acumulus.

Bert-Jan

Morgen zal de koppeling waarschijnlijk geactiveerd worden.

Kleine slag om de arm maar vol verwachting.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)


Bert-Jan

Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

monique


organzazakjes.nl

Goedenavond,

Ik heb geprobeerd mijn orders van januari te expoteren naar acumulus, de eerst 5 orders eporteerd hij probleemloos naar acumulus, bij de 6e geeft hij echter fout in XML waardoor hij deze en de daarop volgend orders niet exporteert.
Moet ik deze order met fout in XML zelf in acumulus invoeren?
Als dit het geval is welk ordernummer moet ik hier aan geven en telt biedmeer hierna automatisch door, omdat de facturen in biedmeer een afwijkend ordenummer hebben, of tewel sluiten de nummers hierna nog wel aan.

Ook worden de geimporteerde order op de datum van vandaag ingeboekt en niet op de datum van de order, klopt dat?

De geannuleerde orders worden geboekt als niet betaalde orders, moet je deze dan eerst in biedmeer op € 0.00 gaan zetten omdat je ze in acumulus niet meer kunt corrigeren en het bedrag dan wel in de omzet wordt meeberekend?

Met vriendelijke groeten,
Esther van de Beek

Bert-Jan

Ik ga jouw opmerkingen morgen met Biedmeer bespreken.

Wat was de foutmelding die je kreeg?

Weet je bij welk ordernummer het fout ging?
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

organzazakjes.nl

Het ging bij ordernummer 3432 fout, er wordt dan een melding gegeven fout in XML verder niets, in mijn webshopgegevens staat bij deze order enkel fout opgetreden.

Bert-Jan

Ik kreeg een tweede melding dat de import kan haperen. Biedmeer is er nu mee bezig.

Ik heb het vermoeden dat er een bepaald teken wordt gebruikt zoals een &.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Bert-Jan

Dat was inderdaad het probleem. Biedmeer heeft een technische oplossing gemaakt die zo snel mogelijk zal worden ge-installeerd.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)