Hoofdmenu

Lastige keuze ...

Gestart door Bert-Jan, 25 juni, 2011, 00:05:59

Vorige topic - Volgende topic

Bert-Jan

Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Gahan Zwart

Hoi Bert-Jan,

Waarom zeg je dat alle drie niet kan? Het lijkt of je er tegenstellingen in ziet, maar ik zie er een \'drie-eenheid\' in.

Groet,

Gahan
To do is to be. To be is to do. Do be do be do.
______________________________________
Innertruth Webdesign en Computerhulp
Innertruth Opstellingen en Meditaties

Bert-Jan

Het is lastig om deze drie te combineren. Als iets snel en goedkoop moet, is het vaak niet goed. Als het goedkoop moet zijn en goed, duurt het meestal wat langer.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Gahan Zwart

Als ik kijk naar hoe jij zorgt dat Acumulus werkt en ook uitgebreid wordt met functies, dan zie ik dat niet terug. En voor wie duurt het dan te lang bijvoorbeeld. Als je het hebt over bijvoorbeeld het ontwikkelen van API\'s, dan mis ik nog een factor namelijk: is het simpel of complex. Ik zou het ontwikkelen van een API niet simpel willen noemen en dat duurt lang. Okay dat zorgt dan dat het niet snel lijkt, maar het is ook complex en dan weet je dat het wat langer duurt.

Als ik kijk naar een website die ik maak voor klanten dan kan ik dat goedkoop, snel en goed doen. Maar dan moet ik er wel bij aantekenen dat anderen veel tijd hebben gestoken in het maken van een constructie als Joomla, ik hoef niet een heel php systeem te maken.

Of ligt mijn antwoord niet in de strekking van je vraag?

Groet,

Gahan
To do is to be. To be is to do. Do be do be do.
______________________________________
Innertruth Webdesign en Computerhulp
Innertruth Opstellingen en Meditaties

Bert-Jan

Tja, als je alles zelf kunt,  :cool: , dan kun je redelijk snel en goedkoop werken. Toch staan er nog zoveel zaken op de todolijst dat als ik dat sneller wil invoeren, ik andere programmeurs zal moeten inschakelen.

Dan wordt het opeens een stuk duurder.

De meeste aanbieders van producten zoals Acumulus, doen veel zelf. Anders is het niet te betalen en niet concurrerend aan te bieden.

Misschien zou je kunnen zeggen dat je de drie alleen kan combineren wanneer je volledig onafhankelijk bent. Dat zijn veel ondernemers niet. Zij zullen zaken als een website, logo, webshop e.d. allemaal moeten inkopen. En dan geldt choose two wel.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)