Hoofdmenu

Homescherm

Gestart door Herman, 25 juli, 2011, 08:44:26

Vorige topic - Volgende topic

Herman

De grafiek/staafdiagram is fijn en informatief. Ik vind het wat klein geworden. Iets anders is dat forse memo veld wat bij mij dus ongebruikt het halve scherm inneemt. Misschien een handige optie om het memo veld uit te schakelen in Beheer/Toon functies in home-scherm.

Bert-Jan

Is een goed idee. Alleen is het lastig om de grafiek te schalen.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

remon004

Goedemorgen Bert Jan,

zou het weer mogelijk zijn om in de staafdiagram als je er op gaat staan wat de inkomsten en uitgaven zijn zoals dit eerst ook mogelijk was.

Met vriendelijke groet,
Remon

Bert-Jan

Die eerste grafiek werkte niet onder Internet Explorer. Helaas gebruiken nog vrij veel klanten IE.

Ik ben op zoek naar een mogelijkheid om de waarden toe te voegen.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Karen Töning

Citaat van: remon004Goedemorgen Bert Jan,

zou het weer mogelijk zijn om in de staafdiagram als je er op gaat staan wat de inkomsten en uitgaven zijn zoals dit eerst ook mogelijk was.

Met vriendelijke groet,
Remon

Daar was ik ook een veelvuldige gebruiker van. Je kon gelijk in 1 oogopslag precies zien hoe of wat. Je hoefde alleen je muis maar boven de staven te houden.

Karen Töning

Citaat van: Bert-JanDie eerste grafiek werkte niet onder Internet Explorer. Helaas gebruiken nog vrij veel klanten IE.

Ik ben op zoek naar een mogelijkheid om de waarden toe te voegen.


Misschien is het sowieso een idee om duidelijk aan te geven dat Acumulus het beste werkt onder Mozilla Firefox of Google Chrome. IE brengt toch regelmatig problemen met zich mee?

entjesbe

Ik draai met Opera. Nog geen problemen gesignaleerd.

Bert-Jan

Opera is prima.

Alle browsers zijn prima behalve IE.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Tom Klinker

Dag Bert-Jan,
Ik kan niet wachten tot de waardes weer bij de grafiek in het homescherm komen! Al enig idee op welke manier je de waardes kan laten tonen? Hoop dat je snel een eureka moment hebt   ;) .
Succes en ik hou het in de gaten.
Groet, Tom
AT Academycoaching Coaching van studenten starters en young professionals + ondersteuning voor werkzoekenden. | AT Academyconsulting voor al uw social media marketing vraagstukken.

Bert-Jan

Ik heb allerlei eureka-momenten maar die betreffen deze week blijkbaar andere onderwerpen  :)

Ongeveer 50% van de Acumulus-gebruikers werkt nog met IE  :(

Ik kan deze groep niet uitsluiten
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Tom Klinker

Ik begrijp dat de waardes voorlopig zullen weg blijven :(
Jammer.
Mensen ga allemaal over op chrome! Werkt super handig :)
Bedankt!
AT Academycoaching Coaching van studenten starters en young professionals + ondersteuning voor werkzoekenden. | AT Academyconsulting voor al uw social media marketing vraagstukken.

Bert-Jan

Ik denk na over een oplossing waarbij je de waarden op een andere manier snel kunt zien.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Edward Hendriks

Het zou erg fijn zijn om die waarden weer terug te zien. Ik kan ze vanaf het homescherm gemakkelijk aflezen en opnemen in andere documenten.

Bert-Jan

Ik heb nu een knopje gemaakt onderin. Wanneer je daar op klikt, worden de waarden opgehaald en getoond in een tabelletje onder de grafiek.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

R. Pieters

Citaat van: Bert-JanIk heb nu een knopje gemaakt onderin. Wanneer je daar op klikt, worden de waarden opgehaald en getoond in een tabelletje onder de grafiek.

Bert-Jan,

Een prima toevoeging !!. Volgens mij moet het nu ook mogelijk zijn om het saldo op te nemen in het tabelletje ?

Groet,

Remmy

Bert-Jan

Bedoel je het winstsaldo?
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

R. Pieters

Citaat van: Bert-JanBedoel je het winstsaldo?

Ja het winstsaldo !

Bert-Jan

Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Karen Töning

Wauw! Geweldig! Dank je wel Bert-Jan. Even persoonlijk gezien: nu weet ik weer snel waar ik aan toe ben.

Edward Hendriks

Bedankt, heel mooi!

Juro

Inderdaad.
Alleen merk ik nu dat het voor een kleurenblinde zoals ik het verschil tussen rood en groen haast niet te zien bij de grafieken. Staafdiagram lukt nog wel maar de dunne lijntjes bij het lijndiagram zie ik niet welke rood is en welke groen.

Het uitklaplijstje geeft natuurlijk wel de waarden en zoveel gebruik ik het home scherm niet. Maar er zijn denk ik wel meer kleurenblinden. Daarnaast zijn er verschillende soorten kleurenblindheid die weer problemen hebben met andere kleurcombinaties.

Pieter

Citaat van: Bert-JanIk heb nu een knopje gemaakt onderin. Wanneer je daar op klikt, worden de waarden opgehaald en getoond in een tabelletje onder de grafiek.
Heel mooi!

Dank je wel voor de toevoeging.