Hoofdmenu

Koppeling OsCommerce webwinkel aan Acumulus

Gestart door Percy, 29 augustus, 2011, 22:13:41

Vorige topic - Volgende topic

Percy

Hallo,

ik ben nieuw hier. Ik las op de site van Acumulus dat webwinkel facturen automatisch ingelezen kunnen worden met Acumulus. Heeft iemand ervaring hiermee met OsCommerce? Automatisch inlezen zal een boel tijd schelen

Alvast bedankt

Percy

Bert-Jan

Ik ken OsCommerce alleen van naam. Volgens mij is het een opensource-pakket.

Wij hebben van onze kant uit een universele \"stekker\" gemaakt waar je met elk pakket op kunt inpluggen mits je aan de kant van jouw pakket hier e.e.a. voor in orde maakt.

Ik denk niet dat de makers van OsCommerce voor ieder boekhoudpakket zo\'n plugin zullen maken dus moet je overwegen of je dat zelf kunt (laten) doen.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

directshops

Beste Bert-Jan,

Sinds afgelopen week gebruiken wij het pakket en ik ben erg enthousiast. Nu is het zo dat wij een aantal webshops hebben draaien op OS-Commerce en wij de afgeronde bestellingen (boekingen) willen importeren zodat ik niet alles 1voor1 hoef in te voeren. Met een koppeling is het uiteraard het makkelijkste maar met een CSV import zouden we ook al blij worden. Is dit mogelijk? M.b.t. hetgeen jij eerder in deze topic aangeeft is er een soort van universele \"stekker\" Heb jij hierover meer info. Wij programmeren zelf dus wellicht dat we er iets mee kunnen doen. Alvast hartelijk dank. mvgr, Remco

Bert-Jan

#3
Een csv-bestand kan in bepaalde gevallen niet geschikt zijn, bijvoorbeeld wanneer er meerdere factuurregels zijn. Ik heb daarom gekozen voor XML want daar kan alles mee.

Je vindt de documentatie op https://www.siel.nl/acumulus/API/

Als je vragen hebt, hoor ik het graag.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)