Hoofdmenu

Firefox nummer 1 in Duitsland

Gestart door Bert-Jan, 04 december, 2009, 15:30:28

Vorige topic - Volgende topic

Bert-Jan

Is het einde van de hegemonie van Internet Explorer dan toch in zicht? In Duitsland is IE niet langer de populairste browser.

http://www.bright.nl/firefox-nummer-1-duitsland
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Niekoesj

Klopt! ik ben ook groot Firefox fanaat (puur omdat ik deze naar eigen hand kan zetten) met uitgebreide addons.

Ook ben ik een Thunderbird emailclient fanaat! met de contactpersonen en agenda gedeeld in Gmaill heb ik op mijn laptop, desktop en iPhone overal mijn agenda en contactpersonen bij de hand.  :D Super dit soort projecten!!

Paul Houkes

Firefox: inderdaad, prima!

Maar voor e-mail en de rest van de bubs blijf ik toch echt bij Outlook. Eerst had ik een eigen servertje draaien met Small Business Server, omdat je dan alle mailboxen kunt delen via Exchange, sinds enkele maanden gebruik ik hiervoor Exchange Online van KPN. Perfect. En tegelijk de mail op mijn Blackberry natuurlijk...

Paul.

Bert-Jan

Ik gebruik Thunderbird voor de mail. De provider levert gratis IMAP waardoor Sjaam en ik zowel op onze pc\'s als onze mobieltjes dezelfde email-map kunnen lezen.

Ik heb ook Safari en Google Chrome draaien en die doen het ook prima. Alleen IE doet het niet goed. Zeker met CSS-3.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)