Hoofdmenu

OpenCart Koppeling

Gestart door Ronald Fens, 29 september, 2011, 08:36:06

Vorige topic - Volgende topic

Ronald Fens

Hoi Alle,

Heeft iemand zich al is verdiep voor een koppeling met de webshop software \"OpenCart\",
ik gebruik deze webshop al een tijdje ben er erg tevreden over.
Ik zou graag een koppeling wil hebben naar Acumelus.

Mvg
Ronald Fens

Bert-Jan

Opencart is open source. Dat heeft voordelen en nadelen. Het is gratis en vaak met passie gemaakt. Er is echter geen bedrijf of persoon aanspreekbaar om deze koppeling te bouwen.

Of ik moet het zelf doen maar dan zal ik diep in de code van Opencart moeten duiken en daar zal ik tot mijn spijt de komende tijd geen ruimte voor vrij kunnen maken.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

no21admin

Citaat van: Bert-JanOpencart is open source. Dat heeft voordelen en nadelen. Het is gratis en vaak met passie gemaakt. Er is echter geen bedrijf of persoon aanspreekbaar om deze koppeling te bouwen.

Of ik moet het zelf doen maar dan zal ik diep in de code van Opencart moeten duiken en daar zal ik tot mijn spijt de komende tijd geen ruimte voor vrij kunnen maken.

Ik ben me aan het oriƫnteren op een andere oplossing voor mijn webshop. Mijn voorkeur gaat uit naar Opencart. Is er inmiddels een koppeling beschikbaar, of zijn er al plannen om deze te gaan ontwikkelen?

Alvast bedankt.

Bert-Jan

Ik heb thans geen plannen.

Om de koppeling te bouwen, zou ik een beetje een beeld moeten hebben hoeveel mensen dat willen en ik zal een bouwer moeten vinden.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

JohndeR

Ik heb ook wel interesse naar een koppeling tussen Opencart en Acumulus.
Zou voor mij dan gaan om versie 1.5.1.x

Bert-Jan

Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Es

Nee hoor, dat was drie  ;)

(de starter van dit topic plus recentelijk twee gebruikers)

Bert-Jan

Er zal een koppeling worden gebouwd. Ik weet nog niet precies hoelang dit gaat duren. Houd rekening met enkele weken.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Hoesjesboetiek

Hallo

Ik werk nu 3 maanden met opencart en zou graag ook acumulus in willen bouwen.

Groeten

Bert-Jan

Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)