Hoofdmenu

Volledige automatische rittenregistratie

Gestart door GPSsolutions, 23 oktober, 2011, 13:02:11

Vorige topic - Volgende topic

GPSsolutions

Beste Mede-ondernemer,

Zoals jullie misschien hebben gelezen op het forum van Acumulus gaat er een hoop veranderen rond het zakelijk gebruik van uw privé auto.
Er is nog niet helemaal bekend hoe deze veranderingen doorgevoerd gaan worden, maar duidelijk is wel dat er een sluitende kilometerregistratie aantoonbaar gemaakt moet gaan worden.

Ik bied u de mogelijkheid om dit volledig automatisch te gaan beheren.

Door middel van de gps-oplossingen die ik aanbied, worden alle ritten nauwkeurig geregistreerd en bijgehouden. Door het gebruik van diverse rapportages heeft u in 1 druk op de knop een volledige kilometerrapportage welke aan de eisen van de Belastingdienst voldoet. De rapportages kunt u in verschillende bestandsformaten exporteren, waaronder Excel en PDF.

Het voertuig wordt voorzien van een black-box module met de daar bijbehorende privé/zakelijk schakelaar, hierdoor kunt u door middel van het omzetten van deze schakelaar het karakter (privé/zakelijk) van uw rit registreren.

Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u contact met mij opnemen via info@gpssolutions of 06-44418753.

Met vriendelijke groet,

Ronald Prijs
GPSsolutions.nl