Hoofdmenu

Algemene juridische dienstverlening en incasso service

Gestart door andre van overbeek, 18 november, 2011, 11:29:13

Vorige topic - Volgende topic

andre van overbeek

ik bied algemene juridische dienstverlening aan, op heel veel rechtgebieden deze zijn te vinden op mijn web site, tevens bied ik all in prijzen en abonnementen aan.
mijn incasso diensten zijn no cure no pay met uitzondering van die zaken waarbij eendagvaarding zal moeten worden opgesteld.
mijn standaard tarief is € 30,00 ex BTW ( prijs 2011)
meer info kunt u krijgen op
www.vanoverbeekfreelanceservices.nl
vanoverbeekfreelanceservices@gmail.com
of 06-34504865

Annalies Janssens

Hallo Andre,

Toch een kritische noot.... Ik zou iemand eens kritisch mee laten kijken op je website. Zoals het nu is (en eerlijk gezegd al zoals je bericht hierboven is), staan er erg veel taal- en spelfouten in. Misschien doe je al heel goede zaken maar dat kan ongetwijfeld nog veel beter worden als je je website wat verbetert...
Succes!
info@countforyou.nl | www.countforyou.nl
                   06-17888488
          Administratie en belastingen

andre van overbeek

Hallo annelies,
dank voor je kritische noot  maar ik stel hier geen prijs op :mad:

Bert-Jan

Ik geef Annelies gelijk.

Zeker wanneer je juridisch advies geeft, is goed taalgebruik belangrijk.

Andersom: een juridisch adviseur die taalfouten maakt, komt minder goed over.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

andre van overbeek

ik geef haar ook geen ongelijk Bert-jan,
natuurlijk is  goed taal gebruik belangrijk en daar let ik heel erg op, ik zorg voor een goede spel controle op mijn PC besef alsjeblieft heel goed dat een advocaat en gemiddeld juridisch advies kantoor secretaresses hebben die de spel fouten van hun eruit haalt, aangezien ik ZZP-er ben met een hele scherpe prijs zal ik alles zelf moeten doen. :D
ik geef verder alleen aan dat ik dergelijke opmerkingen niet leuk vind overkomen

andre van overbeek

ter geruststelling van bert-jan en Annelies ik heb de ABC controle ( spelling controle) uitgevoerd op de site.
ik zag inderdaad veel taal fouten.
als het goed is zijn dus nu allemaal, of eengroot gedeelte verwijderd.
in deze  vraag ik jullie deze nog eens te bekijken, jullie bevindingen hoor ik dan heel graag zodat ik opnieuw kan checken als hier iets mis mee is.
 :|
groeten

André van Overbeek

andre van overbeek

op verzoek van Annelies alsnog hier de opmerking die ik naar haar heb gemaild
\" Annelies,
ik heb mijn website na gekeken en de fouten er zoveel mogelijk uitgehaald.
hier heb ik de spel controle van de website voor gebruikt.
excuses voor het botte reageren van mijn zijde\"
verder wil zij helaas niet op mijn verzoek ingaan
jammer maar helaas.
 :D

Bert-Jan

Hoe komt het dat je kritiek niet leuk vindt overkomen?
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

andre van overbeek

ongevraagde kritiek komt  bij mij een beetje aanvallend over bert-jan,
ik heb dit in het verleden heel veel meegemaakt en dat is nog iets waar ik nog aan moet werken om daarvan af te stappen, want ik besef heel goed dat mijn gevoel te vaak onjuist is en men mij niet wil aanvallen.
ik vind het heel rot als ik iets \" nietgoed doe\" ik wil alles misschien wel te perfect doen.
ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel

groetjes
André

Bert-Jan

Ik denk het wel.

Het zijn niet de woorden van anderen die jou kwetsen.

Het is jouw interpretatie ervan.

You hold the key.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

andre van overbeek

dat klopt Bert-jan.
het vreemde ervan is dat ik dat in de rechtbank bij een zitting helemaal niet heb, ik sta er dan meer neutraler in.
maar goed, ik heb de website weer aangepast, dus als je wilt kijken heel graag.
in het verlengde daarvan houd ik me aanbevolen om als incasso partner van jullie op te treden op no cure no pay basis.

andre van overbeek

ik bied mijn diensten nogsteeds aan aan iedereen die het wil hebben hoor en ik heb de website gecontroleerd met de ABC controle

tweakp

Beste André,

Ook ik heb wat \'Opbouwende\' kritiek. Die geef ik je zodat je hier zelf je voordeel uit kunt halen en hierdoor meer intresse kunt wekken bij potentiële klanten.

- Laat je teksten nalopen door iemand die hier wat ervaringen mee heeft. Een goede tekstopbouw creëert meer intresse voor de lezer
  (Probeer de herhalende ik-vorm er wat uit te filteren) en houd één lettertype en kleur aan.
- Je gebruikt een gmail adres voor e-mailcontact. Aangezien je een eigen domein hebt zou ik bijvoorbeeld info@vanoverbeekfreelanceservices.nl aanmaken. Dit komt namelijk professioneler over.
- Ik zou de tekst \"ik luister mijn voicemail niet af\" eraf halen en je voicemail gewoon uitschakelen.

Succes ermee!

andre van overbeek


andre van overbeek

beste allemaal
ik heb een andere website laten maken voorzover ik die nog niet heb gedeeld tenminste.
www.vanoverbeekfreelanceservice.nl

veel lees plezier