Hoofdmenu

Magento-koppeling gebouwd

Gestart door Bert-Jan, 26 november, 2011, 20:40:34

Vorige topic - Volgende topic

Bert-Jan

Download laatste versie 07-02-2012 https://forum.acumulus.nl/index.php/topic,2742.new.html
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Hajo

Laat ik voorop stellen dat ik heel blij ben dat deze magento-extensie is ontwikkeld omdat het precies de twee pakketten koppelt waar ik veel gebruik van maak. En dat het gratis is, da\'s helemaal mooi. Daarom ook mijn bijdrage hieronder, want ik loop nog tegen wat problemen aan. Hopelijk dragen mijn ervaringen bij aan het idee!

Ik kreeg van Bert-jan Wiegeraad op verzoek keurig twee bestanden toegestuurd. Een ZIP met de extensie en een PDF met de handleiding. Ik heb de instructies uit de handleiding gevolgd. Mijn ervaringen staan hieronder, in de volgorde waarin ik door de hele procedure ging (getest met Magento 1.4.0.1. in het backend van http://www.historischeplattegrond.nl.) Zoals je aan het eind kunt lezen heb ik de boel helaas nog niet aan de praat.

0. Eigenlijk zou de handleiding veiligheids- en volledigheidshalve moeten beginnen met het verzoek cachebeheer uit te schakelen in Magento en na afloop weer aan te zetten. Zonder dat te doen kan je hele raar gedrag van Magento veroorzaken bij de installatie van nieuwe modules, is mijn ervaring. En als we dan toch bezig zijn: backup! backup! backup!

1. De instructie in de handleiding om alle bestanden uit de Zip naar de hoofdmap van Magento te FTP-en zou er in mijn FTP programma (Cyberduck/Mac) toe geleid hebben dat ik de hele map \'app\' van mijn bestaande magento installatie zou hebben overgeschreven. Niet de bedoeling! Heb de bestanden nu map voor map op de goede plek gezet. Zo wordt het voor de meeste Magento extensies die met de hand geïnstalleerd moeten worden (= niet via Magento Connect) ook uitgelegd. Met andere FTP programma\'s gaat dit misschien wel goed.

2. In het backend, klikken op

    Systeem -> Configuratie
    U vind daar een tab met Marondo ICT Services, met daaronder Acumulus instellingen


Kreeg ik de melding \'Acces denied\'. Dat probleem ken ik van andere modules, dus dat heb ik gefixt, maar is alleen op te lossen door zelf in de code te rommelen. Zie ook: http://www.magentocommerce.com/boards/viewthread/78703/.

Hierbij is het écht belangrijk dat cachebeheer uitstaat, en dat de gebruiker na het aanpassen van de code uitlogt en weer inlogt in het backend van Magento, anders hou je die melding!

3. Vervolgens kon ik dus idd alle Acumulusgegevens invullen op het backend. Daarna een bestelling aangemaakt in het frontend en op \'Invoice\' geklikt in het backend. Melding van Magento, linksboven: Failed to save invoice. Zie het plaatje in de bijlage.

Kom ook idd geen nieuwe boeking tegen in Acumulus, maar erger nog: in Magento kan ik nu dus geen invoice meer maken. Er wordt ook geen invoice-email gegenereerd naar de klant. Had eerst ook een specifieke kostenplaats in Acumulus genomen (\"Historische Plattegrond\") en twijfelde aan de spatie in de naam, maar ook leeg laten van de kostenplaats helpt niet. Contractnummer, username en wachtwoord drie keer gecontroleerd, daar zit het probleem niet.

Ligt dit aan
- het \'verbouwen\' van de extensie, dat nodig was om er in het backend bij te kunnen?
- een te lage versie van Magento?
- iets anders nog?

4. Tot slot: ik snap ook nog iets niet in de werkwijze mbt bestellingen via iDeal / Paypal (mocht het lukken deze extensie werkend te krijgen). Als een klant bij mij bestelt met iDeal of Paypal, is de status van de bestelling in het backend van Magento direct \'bezig met verwerken\'. Ik heb dan geen knopje \'Invoice\' meer in Magento. Dus met welke actie wordt dan de factuur naar Acumulus ingeschoten? (Bij het testen heb ik nu betaalmethode \'Overmaken op rekening\' gekozen, die, in mijn webshop, de status van een bestelling op \'wachtende\' zet, en dán heb je wel een knopje \'Invoice\'.)

Verder ben ik nog benieuwd welke gegevens er allemaal naar Acumulus gestuurd worden. Komt dat met naam/adres van de klant erin terecht, of staat er alleen \'Magento order\' oid? Komt de status in Acumulus meteen op betaald te staan, of moet je dat met de hand nog doen, etc.

Ik denk dat sommige Acumulus/Magentoklanten dat wel willen weten voor ze met zo\'n extensie van de slag gaan. Dan kun je een beetje beoordelen of het de moeite loont.

Hopelijk help ik jullie zo op weg om er een mooie extensie van te maken!

Bert-Jan

Ik heb dit voorgelegd aan Roger.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Roger Godefroy

Hallo Hajomagre,

Bedankt voor je feedback betreffende de Acumulus-koppeling met Magento! Je zult zien dat als code live gezet wordt je altijd voor verrassingen komt te staan, ook in dit geval. Veel systemen zijn immers óf anders ingericht, óf mensen werken net iets anders als waar je als ontwikkelaar vanuit gaat. Door het krijgen van feedback zal er uiteraard naar gestreefd worden de koppeling verder te perfectioneren.

Allereerst... de module is ontwikkeld op de laatste versie van Magento (momenteel versie 1.6). Binnen versie 1.4 (en eerder) was het rechten-gedeelte inderdaad iets anders, vandaar de \"Access denied\". Zou je mij de aanpassing kunnen doorsturen, dan kunnen wij deze opnemen in de code.

Wat betreft het cache-beheer heb je gelijk en zal in de handleiding opgenomen dienen te worden.

Dat hij nu niet doorboekt naar Acumulus heeft zeer waarschijnlijk te maken met de versie van Magento, aangezien hij wel uitvoerig is getest met Magento versie 1.6, of iets specifieks in de serverconfiguratie (wellicht geen curl-ondersteuning?). Misschien is het handig dat er bijgezet wordt dat de module momenteel alleen werkt op versie 1.6 (Bert-Jan) ?

Bestaat er indien betaalt wordt met iDeal wel een factuur binnen Magento? Normaalgesproken zou dit dan gewoon moeten werken, aangezien de factuur doorgeboekt wordt zodra hij aangemaakt wordt binnen magento, ongeacht waar hij aangemaakt wordt. Wellicht als een \"betaling op rekening\" werkt, hij dit ook automatisch doet.

Bert-Jan

Dankjewel Roger.

Welke versies zijn momenteel het meest gangbaar van Magento?
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Hajo

Beste Roger,

Bedankt voor je reactie.

De aanpassing in de code voor lagere versies van Magento

In App/code/local/marondo/acumulus/etc/config.xml:
 Alles van t/m eruit knippen

Nieuw bestand maken: app/code/local/marondo/acumulus/etc/adminhtml.xml

En daar alles wat je daarnet hebt geknipt, in plakken, dus inclusief en

Cache verversen, uitloggen uit backend, opnieuw inloggen. Moet werken!

Echter, aangezien dit is voor een versie van Magento die je niet ondersteunt, heeft het eigenlijk niet zoveel zin   :D .

Doorboeken naar Acumulus
Mijn shop draait op een normale LAMP configuratie, of daar CURL ondersteuning opzit weet ik niet (gaat mijn serverkennis te boven, helaas). Veel extensies voor Magento werken ook wel gewoon, dat weet ik wel. Ga je nog proberen de boel backwards compatibel te maken? Want veel webshopeigenaren (waaronder ik) kunnen niet naar de nieuwste versie van Magento om andere technische redenen. In mijn geval gaan om de een of andere reden alle skins stuk als ik hoger ga dan 1.4.0.1.

Factuur bij iDealbetalingen? Ja!
Ja, bij elke order die is aangemaakt na een iDealbetaling, heeft Magento automatisch een factuur gegenereerd. Dat kan ik zien in mijn historische orders. Dus dát zou goed moeten gaan, dan.

Roger Godefroy

Hallo Hajomagre,

Dat stuk met de rechten is inderdaad juist. Dat is veranderd vanaf versie 1.5 van Magento.

Op korte termijn zal er ook een werkbare versie van 1.4 beschikbaar komen. Ik heb zojuist een testversie van Magento 1.4 neergezet en zal daarmee de extensie debuggen en geschikt maken voor 1.4 van Magento aangezien daar toch nog redelijk wat mensen op draaien, vooral vanwege de templates/skins welke niet werken onder de nieuwere versies van Magento zonder de nodige aanpassingen.

Zodra er een werkbare versie van 1.4 is, zal ik dit uiteraard hier op het forum aankondigen c.q. beschikbaar stellen voor de geïnteresseerden.

Bert-Jan

Roger heeft e.e.a. aangepast voor alle versies.

Download bovenaan deze topic.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Hajo

Wat een snelle service! Ga er snel mee aan de slag om te testen (niet even direct tijd nu, helaas). Maar kan eigenlijk niet wachten  ;)

Roger Godefroy

Wijzigingen in versie 0.1.1 :

+ Aanpassing documentatie
+ Controle op aanwezigheid Curl (benodigde php-functie)
+ Compatible gemaakt voor 1.4.0.1 en 1.4.2.0

Bert-Jan

Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Hajo

Nog even getest, maar helaas werkt het nog niet. Ik hou gewoon \'Failed to save invoice\'.

Het rechtendeel is wel opgelost, daarvoor hoefde ik nu niet meer eerst in de code te rommelen.

Wat mij opviel is dat ik mijn gegevens niet opnieuw hoefde in te voeren, in de Acumulus settings in het backend van Magento. Die had-ie blijkbaar onthouden. Dat doet me vermoeden dat er op die plek meer rommel van de \'oude\' versie is blijven staan en dat ik die vorige versie niet volledig genoeg verwijderd heb. Kan dat kloppen? Waar worden die settings opgeslagen? In de database? Of in een file?

Als ik de uitvoer van de module uitschakel (in Systeem > Configuratie > Geavanceerd > Geavanceerd) , werkt Magento gelukkig zonder problemen.

Het kan ook nog zijn dat een van mijn andere extensie conflicteert met deze Acumulus extensie. Is er nog een manier om erachter te komen of dat het geval is?

Roger Godefroy

De settings worden opgeslagen in de database en blijven daar ook in staan na de-installatie. Als je de module dan wederom installeert krijg je automatisch weer de settings te zien, zolang het pad naar de settings binnen de extenstie gelijk blijven.

Ik heb het zowel getest op jouw versie 1.4.0.1 en een iets nieuwere 1.4.2.0 zonder problemen. Tevens heb ik in het begin van de module een controle ingebouwd op benodigde componenten (curl). Als die niet aanwezig is, zou je nu een fout moeten hebben gehad, maar is dus niet het geval.

Het lijkt er dus op dat hij conflicteert met een andere extensie. Heb je wellicht nog een andere koppeling met een boekhoudpakket? Andere extensies zou uiteraard ook kunnen...

Wat betreft de bestanden zijn er maar 2 gewijzigd, te weten app/code/local/Marondo/Acumulus/etc/adminhtml.xml en app/code/local/Marondo/Acumulus/model/Observer.php. Wellicht die nog even checken?

Roger Godefroy

Beste Hajo,

Zou je eens kunnen kijken of je het volgende bestand terug kunt vinden: /var/log/exception.log

Wellicht dat daar iets meer in vermeld staat over een eventuele fout.

Eventueel staat daar ook nog een system.log in die map. Die wellicht ook even bekijken. Mocht je nog nooit een foutmelding hebben gehad, dan kan het zijn dat je nog geen bestanden daar hebt staan. Verder moet wel de instelling Systeem->Configuratie->Ontwikkelaar->Log instellingen->Ingeschakeld op JA zetten. Als je dan nogmaals doorboekt / factuur aanmaakt zouden de bestanden aangemaakt / aangevuld moeten worden.

Reneeetje

Ik heb de module geinstalleerd op magento 1.6.2, ik loop tegen 2 problemen en gelijk zeeer belangrijke :

Als een klant in de webshop korting krijgt neemt Acumulus alleen de bruto prijs over en niet de netto prijs. 60 euro wordt geboekt terwijl er 54 euro is afgerekend

Ook zie ik nu dat de ordernummers die Magento hanteerd bij nu dus 10000001 ook gelijk voor de volgende facturen binnen in Acumules gelden , ik ga had als laatste factuurnummer 20110266 daarna voor het eerst een Magento boeking met de module gedaan, dat werd in Magento 100000001, nu is mijn factuur die ik daarna hebgemaakt in Acumulus 10000002 en zo on.....

Mijn factuurnummers zijn nu gewijzigd in Magento!!!

Bij de volgende bestelling van mijn webshop zal hij die waarschijnlijk ook overschrijven.....

Wat kan ik hieraan doen

Bert-Jan

Ik heb Roger Godefroy gevraagd hier even naar te kijken.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Bert-Jan

De nieuwe versie komt als het goed is over twee dagen.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Bert-Jan

Nieuwe versie bovenaan topic.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Reneeetje

Heb je ook nog gekeken waarom hij de korting niet doorzet naar Acumulus?
Iik verkoop een artikel voor 40 met 4 euro korting de klant rekent 36 euro af, als ik hem dan doorboek naar Acumulus dan geeft hij bij verkopen 40 euro aan en geen korting?

Bert-Jan

Dat wordt de eerst volgende stap. Verzoek reeds gedaan.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Reneeetje

OK, om het voor mij helemaal af te make...

Zou er ook een optie in kunnen dat je kan aangeven dat niet alle klant gegevens van Magento overgezet worden, i.p.v. klantgevens -->> Magento webshop klant, en dat hij deze elke keer gebruikt of ik noem es iets kontant! Nu wordt mijn relaties bestand in Acumulus best wel groot en dat heeft weinig nut, omdat het vaak eenmalige klanten zijn en je uit Acumulus niks met die klanten doet dat doe je weer uit Magento (mailings etc).

Niet te vergeten, dank je voor je moeite en jouw inzet voor deze plugin, we waren al enthausiast over Acumulus maar deze koppeling maakt het helemaal perfect!

Bert-Jan

Citaat van: ReneeetjeZou er ook een optie in kunnen dat je kan aangeven dat niet alle klant gegevens van Magento overgezet worden, i.p.v. klantgevens -->> Magento webshop klant, en dat hij deze elke keer gebruikt of ik noem es iets kontant! Nu wordt mijn relaties bestand in Acumulus best wel groot en dat heeft weinig nut, omdat het vaak eenmalige klanten zijn en je uit Acumulus niks met die klanten doet dat doe je weer uit Magento (mailings etc).
Zal ik overleggen met Roger.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Bert-Jan

Versie 0.1.3. beschikaar met fix voor kortingsregels.

Bovenaan topic.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Bert-Jan

Nieuwe versie beschikbaar:

Hierin de volgende 2 toevoegingen:

- Doorboeken op een \"Contant klant\"
- Klantgegevens overschrijven/bijwerken instelling (overwriteifexists)

Tevens een kleine fix betreffende het doorboeken van Magento factuurnummers.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

mauri

Hallo Bert

Ik ben al ruim een jaar een tevreden klant bij jullie en boek alle facturen nog handmatig omdat ik een oudere Virtuemart versie gebruik.
Binnen 2 maanden wil ik over stappen naar Magento omdat deze veel meer functies heeft die ik goed kan gebruiken.
Nu Acumules ook nog aan Magento gekoppeld kan worden vind ik dit zeker de moeite waard.
Ik verkoop echter een aantal producten die onder de marge regeling vallen.
Gaat dit ook werken als ik jullie Magento koppeling gebruik en de facturatie automatisch laat verlopen ?
De automatische facturatie zou voor mij echt een uitkomst zijn aangezien ik veel kleine bestellingen heb waar nu iedere keer handmatig een factuur voor gemaakt wordt.
Bij voorbaat dank. ;)

Bert-Jan

Een koppeling met Joomla/Virtuemart komt er ook aan.  :)

Ik denk dat je de margeregeling het beste kunt testen en jouw bevindingen hier rapporteert. Als er iets niet goed is, laten we het aanpassen.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

mauri

Hallo Bert

Bedankt voor de supersnelle reactie.
Ondanks de nieuwe versie van Virtuemart ga ik toch over op Magento.
Ik zal binnenkort de magento site  uitproberen en gelijk de koppeling van jullie testen.
Ik laat je mijn bevindingen weten.

Bert-Jan

Uit mijn hoofd richten wij ons op Virtuemart 1.5

Ik ben benieuwd naar jouw ervaringen.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

mauri

Ik gebruik nu Virtuemart 1.5 maar vind de mogelijkheden wat beperkt.
Magento is (van wat ik tot nu toe heb geprobeerd) een stuk uitgebreider en bezit veel meer functionaliteiten.
Zo kan je per product veel meer foto\'s toevoegen en zijn zaken zoals staffel korting e.d. standaard aanwezig.
Ik ben geen computer nerd maar heb een oud collega die mij met dit soort zaken helpt.
Hoorde trouwens wel dat Virtuemart 2.0 wel veel meer van dit soort functies heeft.
Wellicht is het beter om daar jullie energie in te steken ??
Ik heb net even gekeken maar kan bij Magento niet vinden waar ik een inkoopprijs aan een artikel kan hangen t.b.v. de marge regeling.
Als ik een standaard product in Acumulus invoer kan ik er ook geen inkoopprijs invullen.
Ik ben benieuwd hoe dit gaat werken....

Bert-Jan

Het lastige is, dat ik Magento niet ken en daarom niet mee kan denken.

Als er geen inkoopprijs is, kan de margeregeling niet per factuur worden uitgevoerd.

Dan dien je te kijken naar de globalisatieregeling.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

mauri

Hallo Bert

Ik begrijp het, je kan ook niet van alle systemen alles weten.
Zal eens aan mijn oud collega vragen of hij iets kan fabriceren voor Magento.
Mocht dit mogelijk zijn dan zal ik dit hier vermelden.
Aan de globalisatieregeling zaten dacht ik weer wat voorwaarden van de belastingdienst...
Ik hou je op de hoogte :)

Bert-Jan

Citaat van: mauriIk verkoop echter een aantal producten die onder de marge regeling vallen.
Gaat dit ook werken als ik jullie Magento koppeling gebruik en de facturatie automatisch laat verlopen ?
Onze API kan dat goed aan. De vraag is hoe dat geregeld is in Magento. Ik zal dat eens aan Roger vragen.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

basic

Dankzij de aanpassingen werkt de Magento koppeling goed voor mij, ik merk alleen dat de korting in het artikel verwerkt wordt hierdoor wordt de boeking niet goed gemaakt, de korting wordt excl b.t.w. door gegeven als inclusief btw in Acumules aangeeft hierdoor moet ik een extra boeking doen om dit recht te zetten, zie je een mogelijkheid om dit aan te passen?

Bert-Jan

Alle bedragen worden ex btw doorgegeven, dus ook de korting.

Wat gaat er precies mis? Kun je een voorbeeld geven met exacte bedragen?
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

basic

Factuur magento :
product € 59.95
korting € -6,00
verzendkosten € 6.75
totaal 60.70
btw in magento 10.65

Factuur Acumulus :

Product € 52.81
verzendkosten € 6.75
totaal € 59.56

b.t.w. bedrag € 9.49

Het verschil zit hem in de korting die wordt incl door gestuurd naar acumulus die denkt dat dit exclusief is. 6 x 0.19 = 1.14

Bert-Jan

Welke bedragen zijn exclusief btw en welke inclusief?
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

BenvanStreek

Hallo, de magento koppeling op mijn site werkt prima. Al klopt het totaal bedrag niet altijd (soms € 0,01 verschil). Echter krijg ik na elke factuur inboeking een mail met de volgende melding:

WARNING: invoice payment date () out of range (2000-01-01 - 2030-12-31), issue date is used
WARNING: vat rate invalid or not set (-1 = no vat, 0, 6 or 19) default 19 is used

Wat gaat er mis? zoals gezegd alles lijkt prima te werken

Bert-Jan

Ik denk dat ik de terugkoppeling bij succes ga uitschakelen. Anders is het wellicht ook een idee om een speciaal emailadres te gebruiken voor deze meldingen.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

basic

Citaat van: Bert-JanWelke bedragen zijn exclusief btw en welke inclusief?

Factuur magento :
product € 59.95 inclusief
korting € -6,00inclusief
verzendkosten € 6.75inclusief
totaal 60.70 inclusief
btw in magento 10.65 (totale btw)

Factuur Acumulus :

Product € 52.81 inclusief
verzendkosten € 6.75 inclusief b.t.w.
totaal € 59.56 inclusief b.t.w.

b.t.w. bedrag € 9.49 totale bedrag btw in acumulus

Bert-Jan

Mmm, vreemde afwijking. Lijkt in de korting te zitten.

De korting is volgens Magento inclusief btw en volgens Acumulus ex btw. Alle bedragen worden ex btw doorgegeven aan Acumulus.

De berekening van Magento klopt niet. als het bedrag 60,70 inclusief is en er zit 19 % btw in, is de btw 19/119 * 60,70 = 9.69
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

basic

Citaat van: Bert-JanMmm, vreemde afwijking. Lijkt in de korting te zitten.

De korting is volgens Magento inclusief btw en volgens Acumulus ex btw. Alle bedragen worden ex btw doorgegeven aan Acumulus.

De berekening van Magento klopt niet. als het bedrag 60,70 inclusief is en er zit 19 % btw in, is de btw 19/119 * 60,70 = 9.69


Ik denk dat je gelijk hebt dat dit aan Magento ligt , is er misschien nog iemand die een idee heeft of dit in Magento op te lossen is of dat we er mee moeten leven!

Roger Godefroy

Ik zou binnen Magento eens goed naar de BTW-regels kijken. Ik heb daar ook geregeld mee gestoeid om die juist te krijgen. Kijk in de factuur per regel waar hij precies de BTW over rekent...

Mocht je een testomgeving hebben, probeer dan eens bijv. de verzendkosten uit te zetten en te kijken of je BTW-berekening juist gaat, of de kortingsregel niet toe te passen op een order.

Want de basis (je Magento) moet uiteraard wel al je basisbedragen juist berekenen. Op je factuur in Magento moet het BTW-bedrag immers al 100% juist zijn naar de klant toe in de bevestigingen.

kopjekoffie

Hallo allen,

Ik ben momenteel Acumulus aan het testen in combinatie met de magento extentie. Ik zit nog in mijn Acumulus proef periode. Nu werk alles prima echter komt de factuur dubbel binnen in Acumulus. Is dit een bekend probleem of is dit iets nieuws?

Benieuwd naar jullie reactie

Groet Paul

Bert-Jan

Dat heb ik nog niet gehoord.

Heb je niet per ongeluk de export twee keer gedaan?
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

kopjekoffie

Nee gewoon een bestelling vanuit de web winkel. en die komt 2 keer door als factuur in acumulus.
De factuur wordt automatisch aangemaak na betaling door de klant in de omnikassa van de rabo bank zou dat ermee te maken kunnen hebben?

Bert-Jan

Ik durf het niet te zeggen. Ik zal het aan Roger vragen die de koppeling heeft gemaakt.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Bert-Jan

Roger geeft aan:

Dat zou alleen mogelijk zijn als 2 keer de pagina wordt aangeroepen, bijvoorbeeld die een refresh.

Ik zie ook geen andere mogelijkheid.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

kopjekoffie

Ik ben er uit :-) De module die de betaling afhandelt laat ik nu niet meer automatisch de factuur aan maken. Als ik dit met de hand doe gaat het goed. Moet toch de orders verwerken dus dit is geen probleem.

Bedankt voor de snelle reactie

Bert-Jan

Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

kopjekoffie

Nog een vraagje. Is het mogelijk alle reeds aangemaakte facturen binnen magento (ban 2012 bijv.) alsnog te importeren in Acumulus? Zou graag met terug werkende kracht mijn boeken van dit jaar bij gaan houden.