Hoofdmenu

Oproep voor cursus Aangifte IB 2011

Gestart door Bert-Jan, 13 januari, 2012, 21:52:21

Vorige topic - Volgende topic

Bert-Jan

Beste mensen,

De maand maart is veelal de drukste maand voor ons. Als het goed is, stelt de belastingdienst eind februari het nieuwe IB-aangifte-programma beschikbaar. Aangezien veel klanten vóóŕ 1 april aangifte IB willen doen, resteert alleen de maand maart om alles voor elkaar te krijgen.

Vorig jaar probeerden wij iedereen te helpen maar dit jaar zijn er weer zoveel klanten bijgekomen, dat dit waarschijnlijk niet gaat lukken.

Wij hebben twee workshops gepland op 5 en 12 maart a.s. om de aangifte IB door te lopen.


We nemen dan scherm voor scherm het aangifteprogramma door zodat je zelf kunt zien wat je waar moet invullen.

Indien je onze hulp verwacht nodig te hebben bij de aangifte, verzoeken wij je serieus te overwegen naar een van deze bijeenkomsten te komen.

Het adres is:

Universiteit Utrecht
Marinus Ruppertgebouw
Zaal Rood
Leuvenlaan 21
3584 CE Utrecht

Je kunt je online aanmelden: http://www.siel.nl/agenda.php

TIP: heb je je aangemeld, abonneer je dan op dit draadje rechtsboven om van wijzigingen en ontwikkelingen op de hoogte te blijven.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Bert-Jan

Met openbaar vervoer:

Per trein vanuit heel Nederland: NS Station Utrecht Centraal Station. Vanaf het station kunt u bus 12, 12s of 11 nemen richting 'De Uithof UMC AZU'. De busreis duurt ongeveer 15-20 minuten en kost 3 strippen. U kunt uitstappen bij de
bushalte Heidelberglaan tegenover het bestuursgebouw. U loopt vervolgens naar de overkant van de Heidelberglaan (kant van het bestuursgebouw) naar het W.C. van Unnikgebouw. Op werkdagen is het W.C. van Unnik gebouw geopend en kunt u via dit gebouw het Ruppertgebouw bereiken. In het weekend is dit gebouw gesloten en kunt u buitenom langs het restaurant De Basket lopen (zie tekening).

Rechts om de hoek, na ongeveer 100 meter treft u aan de rechter kant de ingang van het Educatorium aan. Door binnen naar links te gaan bereikt u het Ruppertgebouw.

De Uithof is ook goed te bereiken per bus vanuit de regio. Vanaf station Driebergen – Zeist is ieder half uur (in de spits ieder kwartier) directe verbinding.

Reisinformatie kunt u vinden http://www.9292ov.nl of tel. 0900-9292.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Herman

Wat gaan we meenemen als bewijs van aanmelding/deelname?

Bert-Jan

We hebben een lijst van deelnemers.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Herman

Dus naam noemen is voldoende, geen print-out van emails oid, thanks.

Bert-Jan

Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Remco Ponsen

Ik ben bang dat ik zaken niet goed heb staan. Kan ik dit ook vragen aan u op deze avond?

Bert-Jan

Het wordt in eerste instantie een hoorcollege. Natuurlijk kunnen er vragen gesteld worden maar we kunnen niet heel specifiek naar iemand zijn/haar gegevens kijken.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Remco Ponsen

Als je niet weet hoe je jaaropgave in elkaar zit word het wel moeilijk om te begrijpen hoe je alles juist in vult.
Mijn jaaropgave klopt denk ik niet helemaal omdat ik vreemde cijfers krijg.

Bert-Jan

Dan is het wellicht beter om iemand te vragen daar specifiek naar te kijken.

We hebben een lijst van boekhouders die ondersteunende diensten bieden aan Acumulusgebruikers:

http://www.siel.nl/boekhouders.php
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Fabian Krausz

Is daar wifi? -Zodat je met laptop/tablet door de schermen kan meelopen..?-
\"E pur si muove!\"

Bert-Jan

Dat durf ik niet te zeggen. Als je een laptop mee neemt, zorg dan dat het aangifteprogramma is geinstalleerd en maak een uitdraai van de jaarrekening voor IB-aangifte.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Karen Töning

Op een scherm wat voor iedereen duidelijk te zien is, worden sowieso alle schermen van de Aangifte IB doorlopen.

Herman

De cursus was, goed, informatief, en heeft mij geholpen de aangifte efficiënter te doen.
Ik ben het vergeten te vragen, tijdens/na afloop, maar is het mogelijk om de sheets/hand outs als pdf te ontvangen?

Groet, Herman

Bert-Jan

#14
Hierbij de documenten.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Herman


mariooz

Citaat van: Bert-JanHierbij de documenten.

Hallo Bert-Jan,

Je gelooft het niet, maar hier kan ik zelfs nog wat van leren :D  :D  :D  :D  :D

Alle gekheid op een stokje, maar ik ben er wel blij mee, echt handig.

Ik mag helaas niet meer autorijden, anders had ik ook wel de cursus willen volgen

Mario

Herman

Hallo Bert-Jan, onder het  het inlog scherm staat nog:

Hulp nodig bij de aangifte IB 2011?
Wacht niet tot eind maart!

Bert-Jan

We hadden gisteren nog een aanmelding...

Ik heb het nu weggehaald. Dank voor de tip.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Herman

haha, das pas service, een privé cursus!