Hoofdmenu

Factuur huisstijl

Gestart door Stefan, 25 december, 2009, 21:15:59

Vorige topic - Volgende topic

Stefan

Wanneer komt er een mogelijkheid om de factuur aan te passen aan de huisstijl? Door middel van bijvoorbeeld een online editor? Ik gebruik op het moment nog niet de facturen rechtstreeks voor mijn klanten (excel). Alleen ik wil graag alles vanuit Acumulus doen straks.

En komt er misschien nog een mogelijkheid om de facturen automatisch te laten versturen vanuit acumulus?

Bert-Jan

Ik weet het niet Stefan. Dat vraagt de nodige aanpassingen en zover zijn we nog niet.

Waar denk je aan bij het automatisch versturen van facturen?
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Stefan

Zoiets als wanneer je een factuur aanmaakt in Acumulus dat je een optie hebt om de factuur direct naar de opgegeven email adres kan sturen met een standaard tekst en de factuur als bijlage in pdf.

Bert-Jan

Ik begrijp het. Ik heb daar al eens gedacht.

Ik ben zelf een beetje voorzichtig met deze manier van versturen. Ik open de bijlage altijd nog een keer opnieuw om te zien of ik wel de goede verstuur.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Stefan

Dat snap ik. Alleen sinds het rechtsgeldig is, is deze optie wel eenvoudiger. Nu moet de factuur eerst gedownload worden en in de mail gezet worden + tekst erin. Als je redelijk veel facturen heb kost dit ook redelijk veel tijd.

Bert-Jan

Ik beloof liever niets want er staat veel op stapel in januari maar ik wil het wel graag op de lijst zetten.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Stefan

Ok, ben benieuwd wat er nog allemaal meer gaat komen!

Jasper Tielen

Dit is wel een functie die ik ook zocht in de demo,

Maar helaas zit dat er nog niet in.
Met vriendelijke groet,

Jasper Tielen
JPS Autosport