Hallo Gast

Kan factuur niet openen in Word

  • 6 Reacties
  • 2486 Gelezen
*

carla

  • 17
    • Bekijk profiel
Kan factuur niet openen in Word
« Gepost op: 17 februari, 2012, 15:33:05 »
Na een windows update kan ik niets meer in word openen (en dus ook geen facturen sturen). Ik krijg het scherm \'de webpagina kan niet worden weergegeven\'. Ik heb al wat instellingen gecontroleerd, maar zonder succes. In PDF openen gaat trouwens ook niet. Krijg een tussenscherm of ik het wil opslaan, als ik dat aanklik reageert er niets. Wie weet de oplossing?
Carla

*

Sjaam

  • 178
    • Bekijk profiel
Kan factuur niet openen in Word
« Reactie #1 Gepost op: 17 februari, 2012, 16:17:38 »
Beste Carla,

Als je even de computer opnieuw uit en weer aanzet. Kun je dan kijken of het dan weer werkt?

*

carla

  • 17
    • Bekijk profiel
Kan factuur niet openen in Word
« Reactie #2 Gepost op: 17 februari, 2012, 17:14:08 »
Heb ik gedaan, heeft geen effect. Voorheen opende e.e.a. gelijk in word, nu krijg ik een tussenschermpje, openen, opslaan, opslaan als, geen van alle drie de mogelijkheden werkt.
Carla

Kan factuur niet openen in Word
« Reactie #3 Gepost op: 17 februari, 2012, 17:20:56 »
Ik zou wel even met je mee willen kijken via Hulp op afstand. Komt dat vanavond gelegen?
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

*

carla

  • 17
    • Bekijk profiel
Kan factuur niet openen in Word
« Reactie #4 Gepost op: 19 februari, 2012, 14:10:48 »
Hm. dat lees ik dus nu pas. Vandaag, morgen of overmorgen, maakt mij niet uit.
Alvast bedankt.
Carla

*

carla

  • 17
    • Bekijk profiel
Kan factuur niet openen in Word
« Reactie #5 Gepost op: 21 februari, 2012, 11:55:39 »
Het werkt weer!
Ik kwam ergens tegen dat het werken met Internet Explorer met downloaden problemen kon geven en heb het geadviseerde Mozilla geinstalleerd. Nu werkt het weer als vanouds gelukkig.

Kan factuur niet openen in Word
« Reactie #6 Gepost op: 21 februari, 2012, 14:54:55 »
Oops, jouw vraag vergeten.

Nou, mooi opgelost zo!  :rolleyes:
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)