Hoofdmenu

Gezond leven & afvallen met chocola - nieuwe website

Gestart door branden68, 29 februari, 2012, 08:28:52

Vorige topic - Volgende topic

branden68

Gezond leven & afvallen met chocola!

De Maya's en de Azteken wisten het duizenden jaren geleden al: cacao is van nature heel gezond en zij gebruikten cacao dan ook als geneesmiddel. Maar doordat gewone chocolade veel bewerkingen ondergaat, gaan de waardevolle voedingsstoffen verloren. Daarnaast bevat gewone chocolade veel ongezonde suikers en vetten en kunstmatige toevoegingen. Dit kan allerlei gezondheidsklachten veroorzaken en leiden tot overgewicht.

Xoçai is anders!
Xoçai (spreek uit als: \'sjoo-saj\') is een rijke, donkere, Belgische en overheerlijke chocolade, waarvan je gezond en verantwoord kunt genieten. De producten van Xoçai zijn namelijk bereid met pure onbewerkte cacao en gezoet met heerlijke en supergezonde açai bessen en blueberries.

De cacao in Xoçai wordt bij de productie koud geperst, een proces waar MXI het patent op heeft. Hierdoor blijven de waardevolle antioxidanten bewaard.

Kijk eens op mijn website www.gezondechocola.nl
en bestel een kennismakings- of probeerpakket!

Aangezien ik net ben overgestapt van hoster kan het zijn dat mijn site nog niet in de lucht is. Mocht dat zo zijn, kijk alsjeblieft later nog een keertje. Zou ik heel leuk vinden.

Bert-Jan

Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

branden68

Ik ben net overgestapt van hoster en er zijn nog wat problemen. Ik ben er druk mee bezig om het op te lossen.

Es

Wat Bert-Jan bedoelt is dat je de link naar je website in je berichtje even moet aanpassen.
Je hebt nu www.gezondechocola@gmail.com staan.
Dit zal een samenspel van je website en je mailadres zijn  :)  

Ik gok dat het www.gezondechocola.nl moet zijn en je mailadres via een gmailaccount is.

Succes, groet, Esther

ps ik heb meteen even gekeken: chocola eten en dan gewoon gezond bezig zijn en ook nog afvallen... ik ben voor! ;)

Bert-Jan

Ik ben ook geinteresseerd.

Wij eten voornamelijk rawfood.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

branden68

Bedankt Eshter, dan had ik Bert-Jan inderdaad verkeerd begrepen. Ik zal het aanpassen. Esther en Bart-Jan. ik zou zeggen (zodra mijn site weer in de lucht is), bestel een kennismakings- of prpbeerpakket.

Het is echt heerlijke chocola en supergezond!

Gr. Klaziena

Bert-Jan

Mijn vriendin vroeg zich af of de bonen gebrand worden of niet.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Annalies Janssens

Hoi Klaziena,

Een lokkertje voor alle vrouwen hier!!!

Mijn zoon zei altijd al \"chocolade\" is groente, het komt toch van bonen!  En nu blijkt het dus echt gezond, ga morgen verder kijken :-)
info@countforyou.nl | www.countforyou.nl
                   06-17888488
          Administratie en belastingen

branden68

Ik heb op dit moment een flink probleem. Mijn website ligt er uit. Zodra \'ie weer in de lucht zit, geef ik een seintje.

Het probleem met de hedendaagse chocola is (als er uberhaupt al cacao wordt gebruikt. Is het heel vaak cacaofantasie) dat het zodanig wordt verhit dat alle waardevolle stoffen verloren gaan. Bij xoçai gebeurt dat niet.
De cacao in Xoçai wordt bij de productie koud geperst, een proces waar MXI het patent op heeft. Hierdoor blijven de waardevolle antioxidanten bewaard.

Vergelijk het maar met een broccoli: je haalt het bij de biologische winkel, maar gaat deze vervolgens 1,5 uur koken. Dan begrijp je wel dat er natuurlijk geen vitamine en/of mineraal overblijft!

mariooz

Citaat van: branden68Ik heb op dit moment een flink probleem. Mijn website ligt er uit. Zodra \'ie weer in de lucht zit, geef ik een seintje.

Het probleem met de hedendaagse chocola is (als er uberhaupt al cacao wordt gebruikt. Is het heel vaak cacaofantasie) dat het zodanig wordt verhit dat alle waardevolle stoffen verloren gaan. Bij xoçai gebeurt dat niet.
De cacao in Xoçai wordt bij de productie koud geperst, een proces waar MXI het patent op heeft. Hierdoor blijven de waardevolle antioxidanten bewaard.

Vergelijk het maar met een broccoli: je haalt het bij de biologische winkel, maar gaat deze vervolgens 1,5 uur koken. Dan begrijp je wel dat er natuurlijk geen vitamine en/of mineraal overblijft!

Hallo, ik heb even gekeken, maar uw website doet het weer.
Mvg. Mario

branden68

Ja, maar geen tekst, dus dat schiet niet echt op!

mariooz

Citaat van: branden68Ja, maar geen tekst, dus dat schiet niet echt op!


Het is toch deze website? http://www.gezondechocolade.nl/Producten.php
op firefox en google werkt het goed, zelfs met 1 oog zie ik heel veel tekst.
Mario

branden68

Hoi Lid,

Dat is een site van een collega-distributeur. Mijn site is gezondechocola.nl en niet chocolade.

Ik ben druk bezig. Ik verwacht dat \'ie vanavond, hooguit morgen weer werkt. Daarvoor excuses

branden68

Nou, alles is opgelost en de site doet het weer op en top.

Ik zou het heel leuk vinden als je op mijn site kijkt.

Karen Töning

Citaat van: branden68Nou, alles is opgelost en de site doet het weer op en top.

Ik zou het heel leuk vinden als je op mijn site kijkt.
Uiteraard kon ook ik het niet nalaten om op je site te kijken. Ik denk niet dat het alleen bij kijken blijft..... Wordt vervolgd. ;)