Hoofdmenu

BTW-verhoging per 1 oktober?

Gestart door Bert-Jan, 24 april, 2012, 10:40:42

Vorige topic - Volgende topic

Bert-Jan

Het Catshuisberaad is mislukt. Gelukkig maar.

Eén van de voorstellen om geld binnen te halen, is het verhogen van de BTW. Laag wordt 7% en 19 wordt 21%.

Dat is een grote stap maar dat was niet genoeg. Men kon niet wachten tot 1 januari 2013! Het moest worden ingevoerd per 1 oktober 2012! (zie punt 30 van de bijlage).

Hoe verzin je het om halverwege het jaar de BTW te verhogen? Op zo\'n korte termijn!

Denk eens aan kassa\'s, prijzen, financiele systemen e.d. Probeer eens suppletie-aangifte omzetbelasting te doen over een jaar met meerdere tarieven!

Waanzin!
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

mariooz

Citaat van: Bert-JanHet Catshuisberaad is mislukt. Gelukkig maar.

Eén van de voorstellen om geld binnen te halen, is het verhogen van de BTW. Laag wordt 7% en 19 wordt 21%.

Dat is een grote stap maar dat was niet genoeg. Men kon niet wachten tot 1 januari 2013! Het moest worden ingevoerd per 1 oktober 2012! (zie punt 30 van de bijlage).

Hoe verzin je het om halverwege het jaar de BTW te verhogen? Op zo\'n korte termijn!

Denk eens aan kassa\'s, prijzen, financiele systemen e.d. Probeer eens suppletie-aangifte omzetbelasting te doen over een jaar met meerdere tarieven!

Waanzin!

Nee Bart-Jan, je heb het helemaal fout, dit is de nieuwe PLUKZE wet reeds in gebruik om criminelen te plukken, terecht, en nu ook burgers, ondernemers, ik, enz. onterecht en superdom.
Ik hoorde gisteren op tv, NL schuld 400 miljard, maar we zijn toch nog een welvarend land
Mario

Bert-Jan

Vraag nooit aan de politiek aan wie wij die schuld hebben.

Vraag nooit aan wie wij 15 miljard euro rente per jaar betalen.

Je wilt het niet weten.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Herman

Nu ben ik benieuwd, aan wie?

Bert-Jan

Aan particuliere banken die het geld uit niets hebben gemaakt.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Belvi

Citaat van: Bert-JanAan particuliere banken die het geld uit niets hebben gemaakt.
Een paar getallen intypen in de \"bank\"computer, en daar is het geld. Geen wonder dat geld zo weinig waard is geworden, in vergelijking met het verleden.
Het zou voor mij handig zijn als ik mijn eigen bankrekening ook zo kon bijwerken.

Robert Deelman

Misschien een workshopje BTW in september? :D