Hoofdmenu

Nieuwe btw-tarieven inbouwen in Acumulus

Gestart door Bert-Jan, 28 april, 2012, 13:16:58

Vorige topic - Volgende topic

Bert-Jan

Er wordt nu wel erg vaak geroepen dat de btw omhoog gaat.

Dat is een zeer onverstandige manier om snel geld binnen te halen. Het leven zal duurder worden waardoor er minder zal worden besteed, ondernemers het moeilijker zullen krijgen, er minder banen zullen komen en de overheid per saldo mogelijk maar heel weinig meer ontvangt dan nu.

Maar wel ten koste van de economie.

Bewuste krimp van de economie ten gunste van de overheid en de banken.

Voor wie was de overheid er ook alweer? Voor de burgers?

Afijn, ik dwaal af.

Acumulus zal moeten worden aangepast aan meerdere tarieven. Dat klinkt eenvoudiger dan het is. Alle schermen en overzichten waar btw aan de orde komt, moeten worden aangepast.

Mogelijk besluiten de banken om de btwverhoging in te voeren per 1 oktober. Dat maakt het helemaal lastig omdat er dan meerdere tarieven door elkaar lopen in een jaar.

Ik laat even alle ontwikkelingen op het gebied van nieuwe functionaliteiten los om mij te richten op het inbouwen van de nieuwe btwtarieven.

Het is waanzin, maar Acumulus moet wel blijven draaien.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Inge Valstar

Nonsense it is! Succes met inbouwen, Bert-Jan.
groet,
Inge

Bert-Jan

Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Es

Niet te geloven dat zo\'n maatregel ingevoerd gaat worden en zeker niet gedurende een kalenderjaar.....

Om nog maar te zwijgen over de rest vd besluiten!  :/

tomvos

Ik wacht je inspanningen rustig af Bert-Jan, en heb er vertrouwen in dat wat er ook besloten wordt, jij dit voor elkaar bokst.
 ;)

Bert-Jan

Ik zal het zeker inbouwen als het nodig is. De basis is reeds klaar.

Zoals jullie wellicht weten, verwacht ik grote veranderingen in het bankcaire systeem en daarmee de gehele politiek.

Als de veranderingen doorzetten, krijgen we misschien wel een heel andere munt.

Het zijn roerige tijden.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

pvdvossen

Is dat ook de reden dat er nu BTW \'hoog\' en BTW \'laag\' op facturen weergeven wordt bij de totalen ipv een percentage?

Bert-Jan

Inderdaad, er lopen in 2012 meerdere tarieven door elkaar.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)