Hoofdmenu

Koppeling met E-Zend BudgetSecure

Gestart door peter199, 11 mei, 2012, 13:59:06

Vorige topic - Volgende topic

peter199

Acumulus heeft vanaf heden ook een koppeling met E-Zend BudgetSecure!

U kent allemaal dat u uw werk goed heeft gedaan, maar dat de betaling laat lang op zich wachten of komt helemaal niet. Herinneringen, aanmaningen en zelfs het inschakelen van incassobureaus kost u veel kostbare tijd en energie.

Met E-Zend BudgetSecure behoort dat tot het verleden. Bij het aangaan van de opdracht stort de opdrachtgever het afgesproken bedrag op de BudgetSecure rekening van E-Zend. Als de opdracht naar tevredenheid uitgevoerd is, wordt het overgemaakt naar u als professional. De facturen worden automatisch gegenereerd en met de koppeling met Acumulus rechtstreeks in uw boekhouding geïmporteerd en verwerkt!

E-Zend is de meest complete marktplaats voor diensten van Nederland. U vindt er nieuwe klanten, maar u kunt ook opdrachten plaatsen in 13 verschillende categorieën. U kunt gratis een profiel aanmaken en offertes plaatsen op opdrachten.

Kijk op www.e-zend.nl voor de mogelijkheden.

Es

Ik heb er even naar gekeken.
Het is nog in de beginfase, maar wat een leuk initiatief.
Omdat ik dol ben op de koppeling met Acumulus  ;)  ga ik me in ieder geval inschrijven als professional en ik zal wat mensen attent maken op je site.

Succes, groet,

Esther

Bert-Jan

Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

peter199

Alle professionals die zich aanmelden en de koppeling met Acumulus maken, krijgen tot 1 juli 100 gratis extra credits, waarmee je heel veel extra offertes kan uitbrengen. Deze credits vervallen nooit!