Hoofdmenu

Facturen direct opvraagbaar buiten Acumulus (API)

Gestart door Bert-Jan, 11 augustus, 2012, 00:29:31

Vorige topic - Volgende topic

Bert-Jan

Uitgaande facturen die gemaakt worden vanaf vandaag, kunnen met een externe link direct worden gedownload.

Je tref in het boekingscherm op het eerste tabblad bijna onderaan de externe link.

Deze kun je gebruiken voor andere systemen of doorgeven aan je klant.

Hier werd veel om gevraagd door gebruikers die naast Acumulus een verkoopsysteem hebben en daar de facturen direct opvraagbaar willen hebben.

(dit is nog niet ingebouwd voor facturen vanuit webshops)
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Jasper Tielen

Wat mij wel opvalt is dat de kwaliteit van de header minder is via de link.
Met vriendelijke groet,

Jasper Tielen
JPS Autosport

Edwin

Deze nieuwe functie gaat door mij niet veel gebruikt worden denk ik want ik werk alleen met Acumulus (dagelijks met veel genoegen!!) :)
Toevallig moest ik vandaag weer een paar facturen printen en bedacht een andere toepassing in dat zelfde scherm;
zou er in de rij met opties een directe link naar de printer kunnen komen?
Dan hoef je niet eerst een pdf te maken of Word te openen. :cool:

Bert-Jan

Citaat van: Jasper TielenWat mij wel opvalt is dat de kwaliteit van de header minder is via de link.
Vreemd, het is dezelfde code.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Bert-Jan

Citaat van: EdwinDeze nieuwe functie gaat door mij niet veel gebruikt worden denk ik want ik werk alleen met Acumulus (dagelijks met veel genoegen!!) :)
Toevallig moest ik vandaag weer een paar facturen printen en bedacht een andere toepassing in dat zelfde scherm;
zou er in de rij met opties een directe link naar de printer kunnen komen?
Dan hoef je niet eerst een pdf te maken of Word te openen. :cool:
Direct printen vanuit de browser is lastig. Misschien kom ik nog eens een keer een stukje code tegen die dat kan.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Edwin

Daar hoop ik dan maar op. In Windows zit de functie in de verkenner ingebouwd, moet ik misschien toch je externe link gaan gebruiken :)

Frans Martens

Heel mooi! Het printen hoeft niet zo van mij....maar is er een mogelijkheid om dit bestand direkt naar een op te geven map op mijn computer neer te zetten? Dan hoef ik de factuur niet eerst uit mijn downloads te halen en \'m vervolgens te verslepen naar de desbetreffende map!

Citaat van: Bert-JanUitgaande facturen die gemaakt worden vanaf vandaag, kunnen met een externe link direct worden gedownload.

Je tref in het boekingscherm op het eerste tabblad bijna onderaan de externe link.

Deze kun je gebruiken voor andere systemen of doorgeven aan je klant.

Hier werd veel om gevraagd door gebruikers die naast Acumulus een verkoopsysteem hebben en daar de facturen direct opvraagbaar willen hebben.

(dit is nog niet ingebouwd voor facturen vanuit webshops)

cris minguel


Bert-Jan

Direct in een map plaatsen, zal niet zo snel kunnen. Je moet een bestand altijd eerst downloaden en kiezen waar deze terecht moet komen.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Jasper Tielen

Citaat van: Bert-Jan
Citaat van: Jasper TielenWat mij wel opvalt is dat de kwaliteit van de header minder is via de link.
Vreemd, het is dezelfde code.

Ja het ziet er op het scherm minder strak uit.
Wellicht na printen niet dat heb ik niet geprobeerd nog.
Met vriendelijke groet,

Jasper Tielen
JPS Autosport