Hoofdmenu

Urenregistratie

Gestart door winus, 14 september, 2012, 10:59:22

Vorige topic - Volgende topic

winus

Hallo,

Waarschijnlijk is dit al 1 of meermaals geopperd, maar wil het toch nog maar eens kwijt.

Persoonlijk vind ik het prettiger werken als de urenregistratie als een agenda à la Outlook kan worden vastgelegd, zodat je ook een indeling hebt van een dag.

Nu is het alleen mogelijk om een aantal uur/minuten op te geven op een dag.

Door het als agenda/kalender in te voeren heb je net wat meer detail in de urenregistratie, wat eventueel ook weer van belang kan zijn voor mijn klanten.

Ik heb een paar jaar terug een online afsprakenboek voor kapsalon\'s gebouwd in PHP, lijkt er wel een op kwa functionaliteit :)

Gr

Winus

Bert-Jan

Ik had een keer een agenda gemaakt voor een ander pakket en dat werkte aardig totdat ik de Calendar van Google zag...

Toen dacht ik: laat ik mij maar met andere zaken bezig houden.

Heb je een demo ergens draaien?
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

winus

Destijds was ik nog in dienst van mijn voormalig werkgever, dus kan er helaas niet meer bij. Maar het is ook niet de bedoeling om een volwaardige agenda te maken.

Heb nog wel een screenshot;
(http://meetingclub.nl/kappers.png)

Bert-Jan

Denk je aan een kalender waar je niet zozeer direct kan invoeren maar waar de dossiers in zichtbaar worden?
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

winus

Ja in feite wel, maar dan de boekingen binnen het dossier.

Bert-Jan

Aha, dat maakt het al weer wat eenvoudiger  :)

Ben nu bezig met andere zaken maar het idee ga ik wel verder onderzoeken.

Ik houd er wel rekening mee dat wanneer je iets eenvoudigs aanbiedt, men snel zal vragen of je niet ook direct in de kalender kunt toevoegen...
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Gert-Jan

Het is een ouwetje. Maar ik wilde net even checken of ik alle dagen dat ik heb gewerkt niet ben vergeten te schrijven. Dit zijn meerdere projecten, meerdere dagen, soms meerdere dingen per dag. Kortom. Ik zie in Acumulus niet echt een handig overzicht om dit te zien? Er is wel een agenda functie, maar daar zie ik initieel alle projecten maar geen losse uren die ik heb geboekt. Dit lijkt mij als controle middel wel handig.