Hoofdmenu

documenten bij tijdelijke boeking

Gestart door Frans Martens, 24 november, 2012, 16:21:09

Vorige topic - Volgende topic

Frans Martens

Hallo,

Ik vroeg me af of er een manier is dat ik bij tijdelijke facturen ook documenten kan insluiten.
Omdat ik voor een klant 1x p/m een factuur opmaak die bestaat uit meerdere ritten die ter controle bijgesloten moeten worden, zou dit erg fijn zijn.

Bert-Jan

Tijdelijke opgeslagen facturen zou je eigenlijk niet mogen versturen.

Offertes wel.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Frans Martens

Het gaat meer om het feit dat als ik de factuur opstuur, de gemaakte ritten moet specificeren d.m.v. een ondertekend formulier door een 3e partij (het document dus)
Aangezien ik maar 1x p/m de factuur opmaak en meerdere ritten  per maand maak moeten al deze documenten dus worden bijgevoegd.
Ik maak dan een tijdelijk opgeslagen factuur.
Aangezien ik wil voorkomen dat ik alles achteraf moet gaan uitzoeken wil ik dit direct doen d.m.v. het document.
Ik heb meerdere klanten die allemaal volgens dit systeem werken, m.a.w. 5 klanten, 80 verschillende rittenlijsten...afijn, je begrijpt het wel.

Of is er een andere manier via Acumulus?

Citaat van: Bert-JanTijdelijke opgeslagen facturen zou je eigenlijk niet mogen versturen.

Offertes wel.

Bert-Jan

Mmm, ik begrijp je vraag. Op dit moment kunnen alleen documenten worden opgeslagen bij opgeslagen boekingen. Jouw vraag breidt dit uit naar het proces voordat een boeking wordt gedaan.

Het sluit misschien aan op de vraag van sommigen om ook documenten bij een dossier te kunnen opslaan.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Frans Martens

Ik begrijp dat dit dus (voorlopig) nog niet tot de mogelijkheden behoort, is er misschien een makkelijker manier om dit eventueel te verwerken? Misschien een link inbouwen naar een map op mijn computer?