Hoofdmenu

Boekstuk nummers

Gestart door Ton Elings, 06 december, 2012, 10:37:17

Vorige topic - Volgende topic

Ton Elings

Hallo Bert-Jan,

Het is in het verleden al enkele keren ter sprake gekomen dat er geen boekstuk nummers in Acumulus worden gebruikt.
Wij hebben het er samen eens over gehad om het \"boekingsnummer\" uit de adresbalk als veld in het boekingsformulier op te nemen, zodat je hierop kunt zoeken, en naar verwijzen als boekstuk nummer.

Gaat dit misschien worden toegevoegd in Acumulus?

Groetjes,
Ton Elings
Ton Elings
Hoe meer ik weet, hoe meer ik besef dat ik niets weet.

Bert-Jan

Dat is wel de bedoeling.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Es

Goed bezig, Bert-Jan  ;)

Ton Elings

Hoi Bert-Jan,

Ik dacht dat ik een slimme oplossing had voor de boekstuk nummers, maar helaas!
Sinds kort werk ik met een Mac, en nu staat in het overzicht scherm van de boeking geen adresbalk meer, en kan ik dus ook het \"Boekingsnummer\" niet invoeren. :(
Ton Elings
Hoe meer ik weet, hoe meer ik besef dat ik niets weet.

Bert-Jan

Ik zal dat nummer beter zichtbaar maken.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Ton Elings

Citaat van: Bert-JanIk zal dat nummer beter zichtbaar maken.

Dat zou geweldig zijn! Goed bezig. =D

Ton
Ton Elings
Hoe meer ik weet, hoe meer ik besef dat ik niets weet.

Ton Elings

Citaat van: Ton_Elings
Citaat van: Bert-JanIk zal dat nummer beter zichtbaar maken.

Dat zou geweldig zijn! Goed bezig. =D

Ton

Update: Ik heb nu de browser Safari vervangen door Chrome, en nu krijg ik de adresbelk van het sub-scherm wel te zien! =D
Ton Elings
Hoe meer ik weet, hoe meer ik besef dat ik niets weet.

Stefan V

Bij Safari kan je dit ook vrij makkelijk tonen hoor.
Gewoon in het subscherm bovenaan rechtermuis knop \"toon knoppenbalk\"

Bert-Jan

Het nummer staat nu rechts in het boekingscherm.

Zal wel weer wat vragen opleveren van klanten.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Ton Elings

Citaat van: Bert-JanHet nummer staat nu rechts in het boekingscherm.

Zal wel weer wat vragen opleveren van klanten.

Hoi Bert-Jan,

Voor mij is het helemaal geweldig! Het is luid en duidelijk, maar wie niet wil, hoeft er niets mee te doen. =D

Bedankt!
Ton Elings
Hoe meer ik weet, hoe meer ik besef dat ik niets weet.