Hoofdmenu

Doe mee aan een onderzoek!

Gestart door Bert-Jan, 09 januari, 2013, 15:15:22

Vorige topic - Volgende topic

Bert-Jan

Acumulus heeft een bescheiden iDeal-functie in uitgaande facturen maar die wordt niet veel gebruikt.

Regelmatig wordt er gevraagd om andere payment providers in te bouwen. Ik zou graag willen weten hoe groot de belangstelling is.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

nexttalent

Ik gebruik dus targetpay en zij hebben ook een dienst waar je doormiddel van een link een betaling kan klaar zetten. Zie https://www.targetpay.com/info/eacceptgiro

Omdat het misschen wat veel werk is om voor alle PSP een implementatie te maken zou misschien een dynamische link al heel wat zijn. Waarschijnlijk hebben andere psp\'s ook wel een vergelijkbare mogelijkheid om een betaling aan te maken (dmv een url).
Gratis een enquete maken?

Stanley Sandriman

paypal die mis ik in het rijtje

Mike van Egmond

Ik mis ook Sisow en eventueel Mollie. Beiden zijn onder andere goedkope iDeal PSPs en ik kan me voorstellen dat meer mensen die Acumulus gebruiken in combinatie met een webwinkel graag een koppeling hiervoor zien.

-EDIT-

Ik moet beter lezen.. zie de Poll over het hoofd :)

Bert-Jan

Mmm. Volgens mij zijn er veel meer klanten die gebruik maken van een payment service provider.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

mariooz

Citaat van: Bert-JanMmm. Volgens mij zijn er veel meer klanten die gebruik maken van een payment service provider.

Hoi Bert-Jan,

Ik gebruik Multisafepay

Mario

DaMenaCe

Ik gebruik Google checkout (Creditcard optie) en Paypal.

Wim Vriend


Aloys

Ik gebruik multisafepay en paypal

JennyDT


patrick86

Ik gebruik alleen maar Targetpay, ik heb hier een koppeling voor geschreven voor mijn eigen website (dienstverlening). Ben erg tevreden met ze, zo nu en dan een persoonlijk gesprek met een accountmanager, lage kosten, en vooral erg betrouwbaar!

12appletree

Ik ben pas gestart met Acumulus en ben alles nog aan het inrichten. Ik heb een MultiSafePay account.

Collega webbouwers gebruiken allen Moneybird en Mollie. Ik zoek een oplossing om standaard facturen (hosting, domeinnaam, onderhouds-abonnementen) per jaar of kwartaal te factureren met iDEAL optie.
WeFact (net even naar gekeken)  spreekt me aan.

Mouka

Ik werk met Multisafepay, toevoeging kan handig zijn.

TonDijkmans

Wij gebruiken af en toe PayPal voor betalingen naar het verre buitenland, meer niet.

fakoster

#14
+1 voor Mollie ideal
+1 voor Paypal


LaylasSieraden


QPSAutomaten

Wij gebruiken Paypal en Sisow.
ECHTER sisow heeft geen goede module plugin dus na 100X proberen de module erin te krijgen heb ik het maar opgegeven.

Made by Dirk

ik gebruik Mollie iDeal, Paypal.
Op dit moment via WeFact.

DaMenaCe

Waarschijnlijk overbodig, maar ik incasseer en de rest wordt overgemaakt op mijn rekening.

accorama

Beste Bert-Jan en Sjaam

Als eerste nog de beste wensen in het nieuwe jaar en verder veel succes met jullie fantastische programma.
Zojuist weer het boekjaar afgesloten , fluitje van een cent. Its so easy Accumulus.I love it.

Ik gebruik de i-Deal link op de factuur dagelijks. Dus mooi laten staan die fucntie.
Mijn webshop programma Sitebuilder (van Yourhosting provider) heeft zelf geen i-Deal inbouw mogelijkheid.
Voor mij dus de ideale oplossing en mijn klanten zijn er zeer tevreden over.

Groeten Gerrit jan

mercedes

Paypal en ik zou Ideal via Mollie laten lopen zo vergroot je de mogelijkheden en deze is ook goedkoper dan via een bankinstelling.

Lexia Legal


thijssie

Zou erg fijn zijn als het via de nieuwe api van mollie zou gaan.
Dan kan er gelijk naast ideal ook met andere betaalmiddelen worden betaald.

Chiwi's IT

Met vriendelijke groet,

Chiwi's IT
Wij zorgen ervoor dat u gezien wordt

https://chiwisit.com