Hoofdmenu

Weergave facturen in saldo-overzicht

Gestart door Joël Plas, 31 januari, 2010, 15:54:06

Vorige topic - Volgende topic

Joël Plas

Een dingetje waar ik tegenaanloop in het nakijken van het saldo-overzicht t.o.v. de bankafschriften is dat mijn facturen worden weergegeven per productregel. Dit maakt het in mijn ogen alleen maar onoverzichtelijker. Ik begrijp ook niet helemaal de gedachte hieracter aangezien facturen ook niet per productregel als betaald kunnen worden aangemerkt.

Het zou voor mij makkelijker werken als per regel één factuur wordt weergegeven met de toelichting en het totaalbedrag als velden.
Evt. zou je de regel kunnen laten uitklappen met een muisklik op een pijltje zodat alle productregels met de bedragen hieronder zichtbaar worden.

mvg Joël

Katja

Ik ben ook benieuwd naar het antwoord, het is ook een vraag van mij.  :/
;)

Bert-Jan

Ik begrijp je vraag. Ik wil er ook iets aan doen.

De oorsprong hiervan is dat facturen per regel worden geboekt omdat deze verschillende BTW-tarieven kunnen hebben.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Patrick Loohuis

Wel mijn eerste vraag wordt hier al gegeven dit lijkt mij zeker een goede toevoeging

Bert-Jan

Is nu aangepast. Nu wordt slechts één regel getoond met het totaalbedrag van de factuur. Alleen gaat de toelichting slechts over één van de factuurregels.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)


carla

Kan dit ook voor de ontvangen facturen?

Bert-Jan

Citaat van: carlaKan dit ook voor de ontvangen facturen?
Ontvangen facturen moeten reeds per regel worden ingevoerd i.v.m. de mogelijk verschillende BTW-tarieven e.d.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)