Hoofdmenu

Vraag over OpenCart-koppeling en cadeaubonnen

Gestart door remgro, 27 maart, 2013, 14:45:21

Vorige topic - Volgende topic

remgro

Beste Bert-Jan en/of Neshmedia,

Een klant van ons ervaart problemen wanneer een order alleen een cadeaubon(voucher) bevat.
Wanneer deze klant een order met een cadeaubon van bijv. € 75,- wil doorzetten naar Acumulus lukt dat niet en komen de volgende foutmeldingen op het scherm;

CiteerNotice: Undefined index: order_product in /home/username/domains/domainname.nl/public_html/system/library/acumulus.php on line 99

Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/username/domains/domainname.nl/public_html/system/library/acumulus.php on line 99

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/username/domains/domainname.nl/public_html/admin/index.php:83) in /home/username/domains/domainname.nl/public_html/vqmod/vqcache/vq2-system_engine_controller.php on line 28

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/username/domains/domainname.nl/public_html/admin/index.php:83) in /home/username/domains/domainname.nl/public_html/vqmod/vqcache/vq2-system_engine_controller.php on line 29

Is dit op te lossen?

Natuurlijk hebben wij nu ook de vraag hoe dat gaat als een order artikelen bevat en een cadeaubon;
Wordt de cadeaubon (en artikelen) dan wel doorgezet naar Acumulus?
Of worden dan alleen de artikelen doorgezet?

Graag zien we jullie reactie tegemoet.

Guido

Citaat van: remgroBeste Bert-Jan en/of Neshmedia,

Een klant van ons ervaart problemen wanneer een order alleen een cadeaubon(voucher) bevat.
Wanneer deze klant een order met een cadeaubon van bijv. € 75,- wil doorzetten naar Acumulus lukt dat niet en komen de volgende foutmeldingen op het scherm;

CiteerNotice: Undefined index: order_product in /home/username/domains/domainname.nl/public_html/system/library/acumulus.php on line 99

Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/username/domains/domainname.nl/public_html/system/library/acumulus.php on line 99

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/username/domains/domainname.nl/public_html/admin/index.php:83) in /home/username/domains/domainname.nl/public_html/vqmod/vqcache/vq2-system_engine_controller.php on line 28

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/username/domains/domainname.nl/public_html/admin/index.php:83) in /home/username/domains/domainname.nl/public_html/vqmod/vqcache/vq2-system_engine_controller.php on line 29

Is dit op te lossen?

Natuurlijk hebben wij nu ook de vraag hoe dat gaat als een order artikelen bevat en een cadeaubon;
Wordt de cadeaubon (en artikelen) dan wel doorgezet naar Acumulus?
Of worden dan alleen de artikelen doorgezet?

Graag zien we jullie reactie tegemoet.

Remgro,

Speelt het probleem nog? De PHP errors zijn van het type notice en warning. Echter dit kan dingen toch goed in de war schoppen. Als het nog speelt zou ik de files wel willen inzien. Kun je mij jouw versie sturen van vq2-system_engine_controller.php en eventueel acumulus.php? Dan kijk ik even mee. Mocht je extra info hebben over de omgeving (versies etc) dan kan dat altijd helpen.

Gr,
Guido.

remgro

Citaat van: GuidoRemgro,

Speelt het probleem nog? De PHP errors zijn van het type notice en warning. Echter dit kan dingen toch goed in de war schoppen. Als het nog speelt zou ik de files wel willen inzien. Kun je mij jouw versie sturen van vq2-system_engine_controller.php en eventueel acumulus.php? Dan kijk ik even mee. Mocht je extra info hebben over de omgeving (versies etc) dan kan dat altijd helpen.

Gr,
Guido.
Ja, de problemen zijn er nog steeds.. ik heb het geprobeerd zonder foutmeldingen door een if-statement in acamulus.php te zetten;
// if
if(isset($data[\'order_product\']) && is_array($data[\'order_product\']) && count($data[\'order_product\'])) {
   
    foreach($data[\'order_product\'] as $product)
    {
        $taxRate = $this->getTaxRate($product[\'product_id\']);
       
        $items[] = array(
            \'itemnumber\'     => $product[\'product_id\'],
            \'product\'         => htmlspecialchars($product[\'name\']),
            \'unitprice\'     => number_format($product[\'price\'], 4, \'.\', \'\'),
            \'vatrate\'         => number_format($taxRate[\'rate\'], 0),
            \'quantity\'         => $product[\'quantity\'],
            \'costprice\'     => \'\'
        );
    }

// endif    
}

Maar dan wordt alsnog de order met de cadeaubon niet in Acamulus gezet.
Ik denk dat er hiervoor een stuk code mist en/of niet goed checked of er cadeaubonnen besteld zijn i.p.v. producten.

De versies die we gebruiken zijn OpenCart v1.5.4.1 en VQMod v2.2.2
Mocht je alsnog graag bepaalde bestanden van ons willen ontvangen horen we dat graag.

Buddhalife

Citaat van: Buddhalife
Citaat van: neshmedia@Buddhalife, @Passchier.online
Zouden jullie tijdelijk toegang kunnen geven tot de installatie zodat we kunnen kijken of de module goed is geinstalleerd. We hebben FTP -en de control panel gegevens nodig. Deze kunnen jullie mailen naar acumulus (at)neshmedia.com.

Hi Neshmedia,
Ik heb de verschillende inlog gegevens per email gestuurd.

Bedankt!

Beste Bert-Jan,

Ik heb begrepen van Neshmedia (Daniel) dat er inmiddels contact is tussen Neshmedia en Acumulus betreffende het niet werken van Acumulus met Opencart 1.5.1.3.

Wat staat hiermee te gebeuren?
Ik (en andere gebruikers met Opencart 1.5.1.3 of lager) kunnen Acumulus nog altijd niet gebruiken op dit moment.

Ik hoor het graag,
Raymond

remgro

Tot op heden heb ik nog geen reactie en/of oplossing mogen ontvangen.
Ik heb intussen ook al divere malen NeshMedia een e-mail gestuurd...

Bert-Jan

Ik ga even met Guido en Neshmedia Overleggen.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Guido

Vandaag en komende dinsdag heb ik overleg met Neshmedia, de ontwikkelaars van de koppeling. Ik zal ze nogmaals vragen hier naar te kijken.

Met vriendelijke groet,
Guido Passet

neshmedia

@remgro, kun je de gegevens (ftp & opencart) doormailen naar acumulus@neshmedia.com of danny@neshmedia.com?

remgro

Citaat van: neshmedia op 06 mei, 2013, 19:20:56
@remgro, kun je de gegevens (ftp & opencart) doormailen naar acumulus@neshmedia.com of danny@neshmedia.com?
Ik heb je een e-mail gestuurd op danny@neshmedia.com.

neshmedia


Guido

Met dank aan NeshMedia heb ik zojuist een nieuwe versie van de OpenCart module kunnen uploaden.

download: https://forum.acumulus.nl/index.php/topic,2740.0.html
featurelist: http://www.siel.nl/webkoppelingen/

Guido.