Hoofdmenu

Missende transactie en iDEAL vs Paypal in OpenCart-koppeling

Gestart door D.Mak, 03 mei, 2013, 09:12:39

Vorige topic - Volgende topic

D.Mak

Ik gebruik de koppeling voor 99% naar tevredenheid echter heb ik soms dat met onverklaarbare redenen dat de data niet doorkomt.
Hierdoor moet ik dus wel handmatig checken of elke boeking is binnengekomen, iemand enig idee waarom het soms niet "doorkomt"?

2e probleem is dat de boekingen die in opencart met Ideal zijn betaald ook automatisch als Ideal worden weggeschreven, echter is er in Opencart met Paypal betaald dan word deze in Acumulus ook als Ideal boeking weggeschreven.
Is hier een oplossing voor of zit er niks anders op dan dit elke keer handmatig aanpassen?

Bij voorbaat dank

Guido

#1
Beste D. Mak,

Ik heb je bericht even afgesplits om een wat duidelijker overzicht te krijgen in de lopende zaken. Vandaag en komende dinsdag heb ik overleg met Neshmedia, de ontwikkelaars van de koppeling. Ik zal ze vragen ook hier naar te kijken.

Met vriendelijke groet,
Guido

Guido

Citaat van: D.Mak op 03 mei, 2013, 09:12:39
2e probleem is dat de boekingen die in opencart met Ideal zijn betaald ook automatisch als Ideal worden weggeschreven, echter is er in Opencart met Paypal betaald dan word deze in Acumulus ook als Ideal boeking weggeschreven.
Is hier een oplossing voor of zit er niks anders op dan dit elke keer handmatig aanpassen?
Voordat we dit in de koppeling zelf onderzoeken.. is er in Acumulus wel een rekening voor Paypal aangemaakt waarnaar Opencart kan boeken?

Gr,
Guido.

neshmedia

De optie om op een rekening te boeken is niet aanwezig binnen de opencart module.

rovara

In feite heb ik hetzelfde 'probleem'. Wanneer een bestelling betaald is zou deze automatisch belanden in mijn Mollie (i-Deal). Terwijl ik wisselend vaak PayPal en ook overschrijvingen heb als betaling, is hier wat aan te doen in de module of is er momenteel al wat aan veranderd?