Hoofdmenu

Installatie - Koppeling Prestashop 1.5 met Acumulus loopt niet goed.

Gestart door Erik, 27 april, 2013, 10:46:00

Vorige topic - Volgende topic

Erik

Ik heb de webshopkoppeling voor prestashop 1.5 geinstalleerd en alles netjes ingevuld en geactiveerd, maar er lijkt helemaal niets te communiceren met de api als ik een order op betaald zet.

Ook als ik bv. duidelijk incorrecte data invoer in de module krijg ik geen foutmelding, terwijl ik volgens de php-code 'Uw logingegevens van Acumulus zijn onjuist.' zou moeten krijgen.

Ik heb gecontroleerd dat de hook correct ingesteld staat op de betalingsbevestiging.

Tips waar te kijken om dit op te lossen?

Guido

Heb je toegang tot de php errorlogs? Wellicht is er wel degelijk een foutmelding maar is deze onderdrukt door de server.

Erik

Gevonden na het aanzetten van de debug mode van prestashop

PHP Warning:  Function <b>getDiscounts()</b> is deprecated xxxxxxxx/public_html/modules/acumulus/acumulus.php on line <b>490

Guido

Beste Erik,

Als het probleem nog speelt dan leg ik een verzoek neer bij de ontwikkelaars van de koppeling om even goed naar jouw setup te kijken.

Met vriendelijke groet,
Guido Passet


Erik

Ik heb voor de zekerheid de module even verwijderd en daarna weer toegevoegd, maar helaas nog geen effect.

Ik heb geen speciale setup en gewoon een verse installatie van Prestashop. De waarschuwing die ik geplakt heb zou ook niet uit moeten maken. Dat is een indicatie dat een functie in Prestashop er later uitgehaald gaat worden en eigenlijk niet meer gebruikt zou moeten worden, maar voor mijn huidige versie zou dat dus niet uit moeten maken.

Ik krijg ook geen foutmeldingen als ik verkeerde gegevens invoer.

Wellicht, als dit toch bij de ontwikkelaar voor wordt gelegd zou het dan mogelijk zijn om een soort van 'testknop' te maken in de configuratie zodat je kan checken of de connectie met de api wel goed werkt.

Als er meer gegevens nodig zijn dan hoor ik het graag, want ik wil graag direct goed aan de slag met deze koppeling.

Guido

Beste Erik,

Speelt het probleem nog of is het inmiddels opgelost?

Goede groet,
Guido

Erik

Excuses voor de late reactie, maar het probleem lijkt verholpen. Ik weet niet of jullie iets aan hebben gepast of dat er gewoon een enorme vertraging in zat.

Guido