Hoofdmenu

Het nadeel van innovatie

Gestart door Bert-Jan, 12 februari, 2010, 16:28:59

Vorige topic - Volgende topic

Bert-Jan

Ik zat te denken:

elke keer wanneer Acumulus weer een stukje gebruikersvriendelijker wordt,

komt men steeds moeilijker aan die 1225 uur voor de ondernemersaftrek.

 :D
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Sacha


Karen Töning

Zo\'n reactie had ik ook.  :lol:  :lol:

Maar:

Katja

Wat dacht je van de tijd die het kost om jou van nieuwe ideeën te voorzien en voor het testen van al die noviteiten!!! :P

Groetjes Katja

PS Loopt het al storm voor 25 februari?
;)

Bert-Jan

Natuurlijk! Helemaal vergeten! Er is dus geen probleem!

25 februari zit nu vol. Sorry, had ik jou wel even mogen laten weten gezien jouw melding op LinkedIn. We hebben gelijk een nieuwe bijeenkomst gepland op 8 april a.s.

We hebben gemerkt dat de groep niet groter dan ca. 15 personen moet zijn om iedereen voldoende aan bod te laten komen.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Maud de Vries

Ik maakte mij ook al zorgen. Ik wilde 2010 uitroepen tot het Jaar van de Inefficiëntie, maar hoe passen Acumulus en Thymer (ook zo\'n prachtig programma) daar dan in?

Paul Houkes


Maud de Vries

Citaat van: hksThymer?
http://www.thymer.nl/ Een online to do-lijst, ook al zo geweldig. Gemakkelijk en logisch. Vooral voor de taakinvoer. Als je gaat kijken, ben ik benieuwd of jij ook de overeenkomst ziet met Acumulus. Ook goed doordacht, ook ontzettend gemakkelijk in het gebruik, en ook de functies die je het meest gebruikt, het gemakkelijkst te bedienen.

Annie Bohets

Citaat van: KatjaWat dacht je van de tijd die het kost om jou van nieuwe ideeën te voorzien en voor het testen van al die noviteiten!!! :P

Groetjes Katja

PS Loopt het al storm voor 25 februari?


 :D  :D  :D  :D  Bijdehand maar waar!  ;)
Kies werk waar je van houdt en je hoeft nooit meer een dag te werken!