Hoofdmenu

iPhone & gebruiksvriendelijkere interface ... gewoon, minder 2009 meer 2014

Gestart door huffenreuter, 14 juni, 2013, 17:08:48

Vorige topic - Volgende topic

huffenreuter

Goedemiddag,

De techniek gaat de bijna te hard om bij te houden, maar als je het bijhoudt kan het je als consument een gigantische toegevoegde waarde leveren op het gebied van gebruikersgemaakt. Zo kwam mij Moneybird onder ogen met iPhone/mobiele ondersteuning, voor een boekhouding en facturering 'op zak'.
Verder dezelfde mooie functies als Acumulus, misschien zelfs overzichtelijker.
Nu stap ik niet graag zomaar over, dus mijn simpele vraag is, zijn jullie ook nog bezig om Acumulus te moderniseren en beter te ondersteunen met mobiele applicaties? Of kan ik beter overstappen?

Met vriendelijke groet,
R. Huffenreuter

Es

Ik kende Moneybird nog niet, maar heb even heel snel op hun website gekeken. Het is in ieder geval geen complete boekhouding. Er mist oa een BALANS, wat ik zelf toch wel een essentieel onderdeel vind.

Daarentegen kan Moneybird misschien heel handig zijn in het gebruik voor de overige onderdelen, dat weet ik eerlijk gezegd niet.

Zelf gebruik ik sinds kort de nieuwe agendafunctie van Acumulus, op IPhone. Heel handig!
En ook voer ik regelmatig dingen in via IPhone en heb ik een goed overzicht.
Het forum lees en beantwoord ik ook vaak via IPhone overigens....

De ontwikkelingen bij Acumulus gaan erg hard, dus wie weet kan een van de heren er iets meer over loslaten wat er nog in de planning zit.

Bert-Jan

We zijn inderdaad bezig om naar mobile te gaan.

Om daar een goede basis voor te leggen, wordt eerst de API-laag opnieuw gebouwd. Daar zijn we nu mee bezig. Binnenkort start de ontwikkeling van een mobile-versie. Dat wordt geen native app maar een webapp die op alle apparaten werkt, van iPhone tot Windows tablet.

Met de API kan de frontend-ontwikkeling volledig worden uitbesteed aan mensen die niets van boekhouden hoeven te snappen. Mogelijk wordt de huidige webversie uiteindelijk ook helemaal gebaseerd op de API.

Wij hopen dit jaar met een eerste versie te komen met beperkte functies.

Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Ton Elings

Hallo Bert-Jan,

Ik zie in de reactie van Esther dat zij de agenda functie voor I-phone gebruikt.
Is er ook een dergelijke functie voor Android, of komt deze er misschien ook aan? :D
Ton Elings
Hoe meer ik weet, hoe meer ik besef dat ik niets weet.

Guido

Beste Ton,

Mijn vriendin heeft een Samsung Galaxy S3 met Android en gebruikt dezelfde agenda interface.. ze weet me geregeld in te plannen voor van alles en nog wat dus hij lijkt het te doen ;)

Gr,
Guido.

Bert-Jan

Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)