Hoofdmenu

Agenda

Gestart door Bert de Weerd, 13 juli, 2013, 16:56:00

Vorige topic - Volgende topic

Bert de Weerd

Ik zag dat het in Acumulus nu ook mogelijk is om met een agenda te werken. Wanneer ik mocht besluiten om met een agenda te gaan werken is deze agenda te beperkt.
Het zou dan bijvoorbeeld handig zijn waneer mijn leerlingen (rijschool) kunnen inzien wanneer men de volgende les heeft.
Zoiets als op deze site: http://www.l-software.nl/rijschool-software/agenda-online-afspraken-maken/
Wordt dit in de toekomst misschien mogelijk? Of is het voor jullie (Acumulus) mogelijk om een dergelijk agendasysteem aan Acumulus te koppelen?

Bert de Weerd

Hier info over de zgn. leerlingenportal:

http://www.l-software.nl/rijschool-software/Leerlingportal/

Misschien is dit voor bedrijven in andere branches ook interessant!?

Bert-Jan

De agenda is nog erg nieuw. Er zijn allerlei plannen maar nog geen planning waar je iets aan hebt.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Bert de Weerd

Bedankt voor je reactie. Eerlijk gezegd ben ikzelf ook nog niet helemaal zover, maar volg het met belangstelling.

Boris van der Loos

Dag Bert,

Klopt het dat het nieuwe 'voeg toe aan agenda' niet werkt in de agenda op de Mac? Ik krijg na de ics download de melding dat de agenda het bestand niet kan lezen. Het lijkt me wel een erg makkelijke feature!
Bloos | Reclamebureau

Bert-Jan

Het is niet echt nieuw hoor. Ik heb er al jaren geen aandacht meer aan besteed.

Het zou moeten werken. Kun je het ics-bestand eens mailen?
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Boris van der Loos

Dag Bert,

Ik heb twee pogingen naar het klantenservice mailaccount gemaild. Maar hier ook nog via deze (ik had niet door dat je bijlagen kon toevoegen)

Groet,
Boris
Bloos | Reclamebureau

Bert-Jan

Is lang geleden... even kijken...

Mmm, zit wel wat Microsoft-rommel in die Apple misschien niet zo leuk vindt:

X-MICROSOFT-CDO-BUSYSTATUS:BUSY
X-MICROSOFT-CDO-IMPORTANCE:1
X-MICROSOFT-DISALLOW-COUNTER:FALSE
X-MS-OLK-ALLOWEXTERNCHECK:TRUE
X-MS-OLK-AUTOFILLLOCATION:FALSE
X-MS-OLK-CONFTYPE:0

Zou je anders deze regels eens weg willen halen en kijken of het dan lukt?
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Boris van der Loos

Mmm. doet niet veel... zelfde melding
Bloos | Reclamebureau

Bert-Jan

Dan zal ik daar opnieuw in moeten duiken maar daar is de komende tijd weinig ruimte voor.

Het was al lastig om het werkend te krijgen in verschillende Outlook-versies en nu lijkt Apple ook weer een nieuwe draai te geven aan ICS.

Heb je al eens gekeken naar de agenda van Acumulus?
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Boris van der Loos

Oh, ik heb geen haast hoor. De Acumulus is op zicht prima, maar ik zou -em graag als feed in mijn agenda's op al m'n devices zien. Anders ga ik geheid zaken vergeten.
Bloos | Reclamebureau

Bert-Jan

Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)