Hoofdmenu

Automatisch verwerken van uren op factuurnummer

Gestart door d.stift, 28 juli, 2013, 14:06:43

Vorige topic - Volgende topic

d.stift

Goedemiddag,

Op dit moment boek ik uren in dossiers van Acumulus. Overzicht van de openstaande uren houdt ik bij via Overzichten -> Uren registratie.
Om te factureren ga ik naar het betreffende dossier, selecteer de uren en druk op "Maak factuur".

De factuur wordt keurig geboekt, echter wordt niet automatisch de factuur gekoppeld aan de uren, waardoor het lijkt of deze niet gefactureerd zijn. Erg foutgevoelig dus nu als vergeten wordt de factuur te koppelen via "Met geselecteerd -> factuurnummer"

Ik heb dit voorgelegd aan de heren van Acumulus, echter is dit nu niet mogelijk om te koppelen. Daarom wil ik graag weten of meer mensen hier tegenaan lopen om zo gezamenlijk nogmaals deze wens uit te spreken.

Alvast bedankt!
DiSiS-IT is uw zakelijke IT dienstverlener. Voor compleet advies, beheer installatie en onderhoud van computers, servers en netwerken.

Guido

Goedemorgen,

We hebben het intern besproken en we denken dat we een mogelijkheid hebben om deze functionaliteit toch beschikbaar te krijgen. Echter een zinvolle uitspraak over een implementatiemoment kan ik niet doen.

Hoe dan ook, we hebben het in onze ontwikkel-todo-lijst opgenomen en laten je in ieder geval hier weten als dit beschikbaar is.

Goede groet,
Guido.

Guido

Excuus. We lopen wat oude zaken na en ik zie dat we zijn vergeten hier te melden dat het inmiddels al een tijd opgelost is.