Hoofdmenu

Automatische incasso met SEPA ingebouwd

Gestart door Bert-Jan, 25 september, 2013, 16:44:58

Vorige topic - Volgende topic

Bert-Jan

Vanaf 1 februari 2014 kan er geen gebruik meer worden gemaakt van Clieop03-bestanden bij de banken. Je dient dan een SEPA-incasso-bestand te gebruiken.

Het is vanaf nu mogelijk om in Acumulus zo'n SEPA Direct Debet bestand aan te maken. Op dit moment alleen voor een Standaard Europees Incasso bij ING.

Let op!

De incasso-procedure met SEPA is complexer dan Clieop03. Hier zal een Wiki-artikel aan gewijd worden.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

cback79

Heel fijn, kijk er naar uit dat het voor rabobank gebruikt kan worden. Betekend dit tevens dat het ook geschikt wordt voor de b2b sepa versie?

Bert-Jan

Ik heb nog niet naar B2B gekeken omdat dit voor veel klanten niet interessant is.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

cback79

Tenminste 1 van de 100.000 gebruikers meld ik me hiervoor aan  :). We gebruiken de SEPA DD B2B een aantal maanden en zie het gebruik alleen maar toenemen. Een stukje integratie zal het een stuk makkelijker maken.

Bert-Jan

Ik probeer de verschillen te ontdekken in de xml voor B2B vs Standaard Europees maar heb nog niets gevonden.

Het zou zo maar kunnen dat er weinig tot niets hoeft aangepast te worden.

Je zou een klein bestandje kunnen proberen.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Bert-Jan

Acumulus ondersteund B2B.

E.e.a. is nu beter ingebouwd.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

DaMenaCe

Ik probeer nu mijn SEPA gegevens in te voeren, echter krijg ik deze melding na het opslaan "De bewerking kon niet worden uitgevoerd."
Doe ik iets niet goed?

Bert-Jan

Ik heb wat aangepast, probeer het nog eens.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

DaMenaCe


petitp


Bert-Jan

Er hebben al meerdere klanten succesvol een bestand ingediend bij de Rabobank.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)