Hoofdmenu

Software offline

Gestart door rodmeier, 23 februari, 2010, 17:46:42

Vorige topic - Volgende topic

rodmeier

Hoi,is het mogelijk om offline met dit programma te werken,zodat ik de facturen ed offline kan opslaan,ook als ik in het buitenland zit en het internet verkeer moeilijker wordt?Zou een hoop schelen.

Paul Houkes

De kracht van een online programma is juist dat het uhm... online is! Je kunt overal bij je administratie, ook als je geen eigen laptop bij je hebt. Facturen kun je altijd als PDF of Word-bestand lokaal opslaan.

Paul.

Olaf Lederer

ja gelukkig zijn alle gegevens online, anders was het nog een keer een backup erbij ;)
ICT carriëre portal :: Vacatures en trainingen

Bert-Jan

Citaat van: rodmeieris het mogelijk om offline met dit programma te werken
Dit is niet mogelijk. Het is een puur on-line programma waarbij alle gegevens op onze server staan en niet op de eigen PC/Mac.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Joël Plas

Theoretisch gezien zou er dmv een Google Gears API wel een offline versie kunnen draaien, die de lokale versie en de online versie update zodra er een internetverbinding is.

Maar ik verwacht niet dat dat een echte meerwaarde is voor veel gebruikers...

Bert-Jan

Ik geloof inderdaad niet dat de voordelen opwegen tegen de investering om dat mogelijk te maken.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

DaMenaCe

Hallo,
Allereerst wil ik u bedanken voor dit prachtige pakket. Het maakt boekhouden, facturen sturen, omzetbelasting doen echt heel makkelijk.
Graag wil ik weten hoe het zit met uw backups. Stel, uw server crasht volledig, zijn wij dan onze boekhouding kwijt?
Graag hoor ik van u zodat ik met een gerust gevoel alles kan gaan inboeken.

Bert-Jan

Dat zou niet best zijn. Jullie zouden alle gegevens kwijt zijn en wij ons bedrijf.

Uiteraard hebben we een backup. Zestig zelfs. Tot twee maanden terug in de tijd.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

DaMenaCe

Citaat van: Bert-JanDat zou niet best zijn. Jullie zouden alle gegevens kwijt zijn en wij ons bedrijf.

Uiteraard hebben we een backup. Zestig zelfs. Tot twee maanden terug in de tijd.

Goed om te horen.. Aan de andere kant wel jammer, anders had ik natuurlijk mijn backupdiensten kunnen aanbieden :)