Hoofdmenu

Kleine verbeterpunten

Gestart door maxharing91, 22 januari, 2014, 11:49:06

Vorige topic - Volgende topic

maxharing91

Ik gebruik Acumulus nu meer dan een jaar met veel plezier. Een aantal dingen die mij zijn opgevallen zijn:

- Ik zou bij de producten op een factuur graag een kolom hebben voor 'datum'. Aangezien ik diensten lever, lever ik voor bepaalde klanten vaak de zelfde diensten maar op andere data. Dit moet ik op de factuur nu in de productregel toevoegen. Als er een speciale regel zou zijn voor datum zou het overzichtelijker zijn. (Eventueel met een kalendertje waar je de datum kan prikken.)

- Als ik een factuur mail vanuit Acumulus ziet de ontvanger als naam van de verzender 'info', omdat mijn mail adres begint met info@.... Het zou prettig zijn om ergens in Acumulus de naam in te kunnen vullen die als afzender van de emails wordt gebruikt.

- Het Logo op de factuur is van lage resolutie terwijl het logo dat ik heb geupload wel van goede resolutie is. Misschien wordt hier een te hoge compressie gebruikt?

Ik hoop dat u iets kunt met mijn opmerkingen.

Bert-Jan

Een extra datum-kolom is complexer dan wellicht lijkt. Dan moet er heel veel aangepast worden in alle overzichten, rapportages en de API.

Een aparte naam in de mail is een gewenste optie die een keer moet worden ingebouwd.

Ik zou een PDF-achtergrond maken met 300DPI. Dan is het resultaat redelijk.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)