Hoofdmenu

Resolved - Inloggen Mobiel

Gestart door Marc, 20 januari, 2014, 13:53:16

Vorige topic - Volgende topic

Marc

Ik zou hem graag willen gebruiken, maar ik krijg een melding bij het inloggen dat mijn inlog gegevens niet kloppen.
En ik weet 100% zeker dat die goed zijn, ik kan er namelijk wel mee op de desktop versie.

Guido

Vreemd, en niet handig. Kan het zijn dat je de inloggegevens copy-paste? Ik zie steeds vaker dat er een extra spatie meegestuurd wordt. Wellicht kun je nog proberen om een extra gebruiker aan te maken op de desktop-versie en met deze gebruiker op de mobiele site in te loggen.

Gr,
Guido

Marc

Ik heb de gegevens volledig opnieuw ingetypt.
Ik heb een ander gebruiker aangemaakt en alle rollen uitgeprobeerd. Maar het werkt niet.

Guido

Dat is vreemd. Ik kan hier met diverse (test-)accounts gewoon inloggen op https://m.acumulus.nl/ . Werkt de mobiele website wel op je desktop? Misschien dat je telefoon iets vreemd doet door bijvoorbeeld het eerste character standaard als hoofdletter door te geven.

Marc

Ik heb het met mijn telefoon (iphone) op zowel safari als chrome, op de ipad, en op de pc met ie11 en chrome en firefox. Niets werkt.
Help ik besta niet. :D

Guido

ik heb je even een PM gestuurd.

Guido

Guido

Excuses voor het ongemak. Een ampersand (&) in een gebruikersnaam of wachtwoord is niet toegestaan voor de mobiele versie.