Hoofdmenu

Betere leesbaarheid grootboek-overzicht

Gestart door Edwin van de Oudeweetering, 20 maart, 2014, 18:16:56

Vorige topic - Volgende topic

Edwin van de Oudeweetering

Beste Bert-Jan,

Ik ga er gelijk vanuit dat jij dit bericht leest ;-)

Wanneer ik het overzicht Grootboek-overzicht raadpleeg, krijg ik een overweldigende lijst met inhoud van mijn hele administratie van het betreffende jaar te zien, perfect! Echter, er is altijd ruimte voor verbetering.

Ik mis een vinkje met de naam toon lege tabellen niet. Één vinkje maar... Maar dit ene vinkje heeft een geweldig resultaat! Namelijk:

- Wanneer ik geen Verkopen belast met BTW 6% doe, heb ik ook geen belang bij de inhoud van deze lege tabel
- Wanneer ik een kostensoort kies, bijvoorbeeld Inventaris, dan krijg ik enkel en alleen de belangrijke tabellen met inhoud te zien die iets te maken hebben met mijn invertaris

Dit vinkje resulteert in een compacter overzicht wat het zoeken naar, controleren van en aanpassingen aan je administratie vereenvoudigd. Het huidige overzicht blijft intact want standaard staat het vinkje uit.

Ben benieuwd naar je reactie. Je mag het ook even op je in laten werken, ik beschrijf het idee ook nu pas terwijl ik er al erg lang mee rondloop ;-)


Met vriendelijke groeten,

Edwin van de Oudeweetering

Bert-Jan

Klopt.

Er zit echter reeds een dergelijke logica in want kostensoorten die niet gebruikt zijn, worden niet getoond.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)