Hoofdmenu

Tijd voor de backoffice

Gestart door Bert-Jan, 11 maart, 2010, 21:45:16

Vorige topic - Volgende topic

Bert-Jan

Het klinkt als een marketingpraatje, maar zo is het niet bedoeld: we groeien hard.

Hoewel ik graag leuke en mooie nieuwe functionaliteiten inbouw in Acumulus, moet mijn aandacht de komende tijd even uitgaan naar de backoffice.

In twee jaar tijd zijn we gegroeid van een onderneming met enkele tientallen klanten en enkele honderden facturen per jaar naar een onderneming die meer dan 20.000 facturen per jaar verstuurt.

Ik wil dat alles in goede banen blijft lopen en zal daarom de nodige aandacht besteden aan het administratieve proces.

Daarna kan ik mij weer vrolijk richten op al jullie verlanglijstjes en verbeter-suggesties.

Houd moed.

Bert-Jan
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Paul Houkes


Lenny Gramberg

Als je jouw back-office activiteiten net zó voortvarend aanpakt als de verbluffende hulpverlening en aandacht voor dit forum, komt dat zeker goed, Bert-Jan. Good-luck!
Lenny

Bert-Jan

Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Sacha

Dat is positief nieuws, zo\'n groei, goed hoor!
Succes met je werkzaamheden!

tomvos

Ha Bert-jan, goed om te lezen dat jullie  zo een groei doormaken. In mijn ogen niet echt verwonderlijk voor een bedrijf dat zo service minded is als Acumulus.
Als het backoffice deel evenredig snel gaat als het tempo van de Forum beantwoording , zien wij je volgende week vast al weer terug!

Succes, en eh als je van ons ergens hulp nodig hebt..... leve het forum! :cool:

Bert-Jan

Dankje Tom,

Ik ben al een heel eind. Alleen hebben veel van jullie bedrijfsnamen die niet mogen... :/

Een bedrijfsnaam met een \"@\" een \"|\" een \"!\" of zelfs een komma mag niet van de bank!
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)