Hoofdmenu

ING IDEAL

Gestart door ICTaanbieding, 28 april, 2014, 12:39:01

Vorige topic - Volgende topic

ICTaanbieding

Ik heb vandaag ING IDEAL gekoppeld (productie) en ook in Productie maar even getest.
Nu heb ik de volgende vragen hier nog wel over:

1. Klopt het dat wanneer mijn klant middels IDEAL de betaling voldoet hij in Acumulus deze klant niet herkent en hem op status betaald zet?
2. Kan ik ervoor zorgen dat een klant na het betalen op mijn website terecht komt? Vul je hier in ING alleen Het kopje succes URL voor in?


Bert-Jan

1. Klopt het dat wanneer mijn klant middels IDEAL de betaling voldoet hij in Acumulus deze klant niet herkent en hem op status betaald zet?

De factuur wordt niet automatisch op betaald gezet na succesvolle betaling met iDeal.

2. Kan ik ervoor zorgen dat een klant na het betalen op mijn website terecht komt? Vul je hier in ING alleen Het kopje succes URL voor in?

Dat klopt.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

ICTaanbieding

Tnx nog voor dit antwoord, werkt inmiddels prima alleen lukt het me nog niet om URL aan te passen naar mijn website maar dat is iets voor ING
Wat ik me wel afvroeg is het volgende:

Ik maak in Acumulus een factuur aan, open de boeking en mail hem als PDF naar de klant, in deze PDF staat nu de IDEAL link wat overigens prachtig is. Van klanten krijg ik echter de terugkoppeling dat ze de link naar IDEAL liever al in de mail hebben staan, omdat ze nu met het betalen een extra handeling moeten verrichten namelijk het openen van de PDF (wat je volgens mij toch wel moet doen maar goed) de vraag is nu dus, kan ik door middel van een code de link ook in mijn e-mails krijgen?

Bert-Jan

Je kunt dit instellen bij het factuursjabloon, tabblad E-mail, veld [email-link]
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

ICTaanbieding

[ideal-link] Ik heb het gevonden :)

Is een prima oplossing, liefst zou ik een IDEAL logo tonen welke doorlinkt naar juiste URL nu hebben mijn klanten een link naar sielsystems zichtbaar in de mail staan.
Dat maakt mij niet zo heel veel uit, maar IDEAL logo zou wat netter zijn denk ik?