Hoofdmenu

Wat vind je van Acumulus?

Gestart door Bert-Jan, 13 maart, 2010, 12:33:22

Vorige topic - Volgende topic

Bert-Jan

Acumulus is (niet door mij) opgenomen in het overzicht van www.softreviews.nl

http://www.softreviews.nl/ervaringen-met-acumulus-boekhoudsoftware

Geef je onbarmhartige mening als je dat wilt.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Karen Töning

Eigenlijk moet iedereen toch weten hoe geweldig het is om met Acumulus te werken?
Al je boekhoudzorgen worden hiermee verleden tijd.

rkarremans

Wat is kwaliteit....dat wat de klant vraagt.... en dat is Acumulus!
meer hoef ik niet te zeggen!

Bert-Jan

Ik beloof vanaf nu niet meer te vissen naar complimentjes maar dank jullie allemaal wel.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

marijke1263

Dat hoeft ook niet, naar complimentjes vissen. Acumulus is gewoon een goed boekhoudprogramma, op tijd antwoord op de vragen, gewoon iedereen aan te bevelen.  :) Groetjes M

Herman

Ik heb ervaring met Profit Logistiek en een heel vroege versie van Exakt vanuit mijn werk. Mijn vrouw begon een nagelsalon aan huis dus even helpen met eaa opzetten.....
Ik was zoals zovelen gestart met een zelfgemaakte xl sheet met vb code, bon/producten module, uren, kaslijst alles prima er in. Ik gebruik dat nog steeds, maar door alle belasting wet en regelgeving dus toch een boekhoudprogramma nodig om de juiste overzichten te genereren, en dus zocht ik naar een betaalbare oplossing.
Helaas nu dus wel dubbele invoer (xl+Acum) maar wel handig omdat ik zo nog eea kan controleren en dat is nodig gebleken...vergeet nog wel eens een boekingsregel in te voeren.
Acumulus wordt op diverse sites aangeraden vanwege de prijs/prestatie en gemak en dat is terecht vind ik.
Tot nu toe bevalt me het prima goed opgezet, online gemak, geen lokale programmatuur, en natuurlijk super ondersteuning door Bert-Jan.