Is het misschien makkelijk om vanuit het menu waar je een factuur opstelt, het aantal uur vanuit je registratie van desbetreffende klant en activiteit kunt selecteren?Dit scheelt mij wat invoerwerk.Groet,Joris
Zou inderdaad makkelijk zijn, mag ik er een vraag aan toevoegen of het een mogelijkheid zou zijn om op de urenregistratie een direct-mail functie te plaatsen? Op die manier kan ik mijn registratie effectiever benutten door geplande werkzaamheden etc gemakkelijk door te kunnen mailen aan mijn debiteuren.
Citaat van: JorisIs het misschien makkelijk om vanuit het menu waar je een factuur opstelt, het aantal uur vanuit je registratie van desbetreffende klant en activiteit kunt selecteren?Dit scheelt mij wat invoerwerk.Groet,JorisMmm, volgens mij moet je dan nog steeds in een soort menu aangeven welk dossier je wilt lezen en over welke periode. Of zie het het verkeerd?
Citaat van: Bert-JanCitaat van: JorisIs het misschien makkelijk om vanuit het menu waar je een factuur opstelt, het aantal uur vanuit je registratie van desbetreffende klant en activiteit kunt selecteren?Dit scheelt mij wat invoerwerk.Groet,JorisMmm, volgens mij moet je dan nog steeds in een soort menu aangeven welk dossier je wilt lezen en over welke periode. Of zie het het verkeerd?Eigenlijk dacht ik inderdaad dat je dan een dossier selecteert, met de daarbij behorende producten/activiteiten. Overigens lijkt het mij ook makkelijk om met een soort van checkboxjes verschillende producten/activiteiten te kunnen selecteren om een overzicht te exporteren. Nu doe ik dat namelijk door met de statussen \'afgerond\' en \'gepland\' te sjoemelen om zo de desbetreffende activiteiten binnen een .rtf bestandje te krijgen.
Citaat van: JorisCitaat van: Bert-JanMmm, volgens mij moet je dan nog steeds in een soort menu aangeven welk dossier je wilt lezen en over welke periode. Of zie het het verkeerd?Eigenlijk dacht ik inderdaad dat je dan een dossier selecteert, met de daarbij behorende producten/activiteiten. Overigens lijkt het mij ook makkelijk om met een soort van checkboxjes verschillende producten/activiteiten te kunnen selecteren om een overzicht te exporteren. Nu doe ik dat namelijk door met de statussen \'afgerond\' en \'gepland\' te sjoemelen om zo de desbetreffende activiteiten binnen een .rtf bestandje te krijgen.Die eerste vraag begrijp ik wel maar dat kost wel wat programmeerwerk. never a dull moment Ik durf niet te zeggen dat we dit op korte termijn gaan inbouwen maar we sleutelen elke dag aan Acumulus.Die select-boxjes is wel een aardige. Zal ik eens over nadenken. Excuses dat ik zo diplomatiek blijf met planningen en toezeggingen.
Citaat van: Bert-JanMmm, volgens mij moet je dan nog steeds in een soort menu aangeven welk dossier je wilt lezen en over welke periode. Of zie het het verkeerd?Eigenlijk dacht ik inderdaad dat je dan een dossier selecteert, met de daarbij behorende producten/activiteiten. Overigens lijkt het mij ook makkelijk om met een soort van checkboxjes verschillende producten/activiteiten te kunnen selecteren om een overzicht te exporteren. Nu doe ik dat namelijk door met de statussen \'afgerond\' en \'gepland\' te sjoemelen om zo de desbetreffende activiteiten binnen een .rtf bestandje te krijgen.
Mmm, volgens mij moet je dan nog steeds in een soort menu aangeven welk dossier je wilt lezen en over welke periode. Of zie het het verkeerd?
Het is vanaf vandaag wel mogelijk om een tarief aan een dossier te koppelen en dat direct weer te geven in de rapportage.
De stad is nooit af!