Hoofdmenu

Meekijken op een Mac

Gestart door Pieter van Dijk, 17 maart, 2010, 16:07:20

Vorige topic - Volgende topic

Pieter van Dijk

Hallo, ik heb een Mac en vroeg me af of er ook een meekijkprogramma voor de Mac kan komen...
elke dag is een nieuwe dag
en elke dag kan iets
        nieuws
                    brengen

Bert-Jan

Zou je willen helpen met een test?
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Pieter van Dijk

Citaat van: MacPieterHallo, ik heb een Mac en vroeg me af of er ook een meekijkprogramma voor de Mac kan komen...
Ja hoor, zeg het maar...
elke dag is een nieuwe dag
en elke dag kan iets
        nieuws
                    brengen

Pieter van Dijk

Citaat van: Bert-JanZou je willen helpen met een test?
Ja hoor, zeg het maar...
elke dag is een nieuwe dag
en elke dag kan iets
        nieuws
                    brengen

Bert-Jan

Kunnen we vanavond om 21:30 uur even telefonisch afstemmen? Zou je dan jouw telefoonnummer willen mailen?
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Pieter van Dijk

Citaat van: Bert-JanKunnen we vanavond om 21:30 uur even telefonisch afstemmen? Zou je dan jouw telefoonnummer willen mailen?
Morgen ben ik goed bereikbaar en thuis aan het werk: 06 4833 9258
elke dag is een nieuwe dag
en elke dag kan iets
        nieuws
                    brengen

Bert-Jan

Dan hoop ik jou morgenochtend even te kunnen bellen rond een uur of 11:00. Is dat OK?
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Pieter van Dijk

Citaat van: Bert-JanDan hoop ik jou morgenochtend even te kunnen bellen rond een uur of 11:00. Is dat OK?
Prima. Tot dan. Kan ik al iets voorbereiden?
elke dag is een nieuwe dag
en elke dag kan iets
        nieuws
                    brengen

Bert-Jan

Nee, dat hoeft niet hoor. Ik wil Teamviewer graag even testen.

http://www.teamviewer.com/download/index.aspx
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Bert-Jan

Mmm, Teamviewer werkt prima!

Ik denk dat ik een licentie neem.
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Paul Houkes

Ziet er inderdaad interessant uit! Ik zie alleen dat je voor presentaties aan meer mensen tegelijk beperkt bent tot drie, als je de goedkoopste licentie neemt. Het is een beetje off topic, maar is er iemand die online software weet waarmee je webpresentaties kunt geven voor meerdere mensen tegelijkertijd, en dan ook nog een beetje betaalbaar?
Paul.

Bert-Jan

Wat versta jij onder een webpresentatie?
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Niekoesj

Ik maak ook gebruik van Teamviewer voor mijn klanten!
Erg fijn pakket met een goed hostbestand voor de klanten.

Mocht iemand interesse hebben in teamviewer, ik heb een couponcode voor korting!  :D

Bert-Jan

Mmm, wat kost in dat geval een zakelijke licentie?
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Paul Houkes

Presentatie: ik wil voor tien of meer cliënten tegelijkertijd online een presentatie kunnen houden over praktijkvoering.  dus: mijn scherm delen via het web, zodat ik een Powerpointpresentatie kan doen, documenten delen, vragen laten stellen enzovoort. Zo te zien kan dat met Teamviewer, maar het wordt dan wel kostbaar. Misschien zijn er alternatieven.

Haydar Alkaduhimi

Er is helaas geen Linux versie van TeamViewer, want ik gebruik sinds 3 jaar geen windows meer, zelfs niet voor het testen.
www.haydarnet.nl
-----------------------------------------------------------------------
    General developement - Webdevelopment - Webdesign - Hosting -
                     Webmarketing - SSL certificates

Joël Plas

Citaat van: hksPresentatie: ik wil voor tien of meer cliënten tegelijkertijd online een presentatie kunnen houden over praktijkvoering.  dus: mijn scherm delen via het web, zodat ik een Powerpointpresentatie kan doen, documenten delen, vragen laten stellen enzovoort. Zo te zien kan dat met Teamviewer, maar het wordt dan wel kostbaar. Misschien zijn er alternatieven.

Voor online coaching of online onderwijs wordt vaak webex gebruikt. Dan kun je met meerdere mensen tegelijkertijd video/conference callen, je kan je computerscherm laten zien om presentaties te geven,en er zit een chat/msn functie op. Kosten vallen ook reuze mee volgens mij, je kan in ieder geval een trial voor 2 weken gratis gebruiken...

Overigens heb ik dit wel alleen maar gedaan in combinatie met Skype om met elkaar te kunnen praten via groepsgesprek..

Webex.com