Hoofdmenu

luondo factuur import extra verzenopties

Gestart door nico, 06 oktober, 2014, 11:27:38

Vorige topic - Volgende topic

nico

In luondo zijn er extra verzendopties mogelijk zoals verzekerd en aangetekend of rembours verzenden met extra kosten.
Deze staan wel apart op de factuur maar worden bij importeren naar acumulus overgeslagen.
Gevolg heel veel facturen crediteren en opnieuw handmatig  invoeren met de aanvullende optie.

Hoe kan ik dat oplossen.
grt Nico

erwin-burorader

Welke webwinkel software gebruikt u?

De koppelingen proberen alle extra kosten te achterhalen, maar bij sommige webwinkels is dat zeer lastig en komt het al snel neer op maatwerk per payment provider en/of per shipping handler.

nico


erwin-burorader

Sorry, ik onderhoud de koppelingen voor Magento, PrestaShop, OpenCart en Woocommerce. Als Luondo een koppeling biedt naar Acumulus, denk ik dat zij die zelf gebouwd hebben. Probeer het eens bij hen aan te kaarten.

nico

luondo heeft nog geen echte koppeling zoals met Mijnwebwinkel ea, maar een export functie die geschikt is gemaakt voor import in acumulus Ik zie dat ook de creditfacturen fout gaan. baal hier een beetje van nu moet ik alles handmatig gaan herstellen.

grt Nico


Guido

Voor Luondo dien je inderdaad terug te vallen op de import-functie. Ik kan mij herinneren dat de creditfacturen in de Luondo-export niet helemaal in orde waren. Worden de facturen niet geïmporteerd of verkeerd geïmporteerd?