Hoofdmenu

Nvt

Gestart door weelden, 22 oktober, 2014, 14:44:22

Vorige topic - Volgende topic

weelden

Nvt
Niet meer beschikbaar
Met vriendelijke groet,

Jacobine van Weelden
Pecunia Support
info@pecuniasupport.nl
www.pecuniasupport.nl

SKYB Yvette

Hi Jacobine,

Naar ik begreep ben je net opgestart met je onderneming en heb je inmiddels contact gehad met Annalies. Zij zou jou nog de werking van Acumulus etc. gaan uitleggen.  Graag wil ik je ook helpen en je adviseren om, zoals gebruikelijk is als je een ondersteunend kantoor wil worden van een administratiepakket  Je aan te bieden voor de speciale lijst die hiertoe is bij Acumulus zelf. Dit werkt trouwens ook zo bij andere administratiepakketten  :|

Veel succes met de opstart.
Met vriendelijke groet,

Yvette

SKYB Administraties & Advies
Persoonlijk, duidelijk en overzichtelijk

www.SKYB-administraties.nl
Telnr: 06 36 116 126

weelden

Nvt
#2
Niet meer beschikbaar
Met vriendelijke groet,

Jacobine van Weelden
Pecunia Support
info@pecuniasupport.nl
www.pecuniasupport.nl

SKYB Yvette

Hi Jacobine,

Ja die lijst bedoelde ik  ;D

Veel succes!

Met vriendelijke groet,

Yvette

SKYB Administraties & Advies
Persoonlijk, duidelijk en overzichtelijk

www.SKYB-administraties.nl
Telnr: 06 36 116 126

Es

Hallo Jacobine,

we hebben al mailcontact gehad en elkaar telefonisch gesproken, maar nu ook hier op het forum: Welkom!
Fijn dat je Acumulus kunt en wilt gaan ondersteunen.

Als je ergens tegenaan loopt, schroom niet om contact op te nemen, ik help je graag.

Mijn eerste tip: je gegevens in dit topic heb je nu al een paar keer veranderd. Ik zie dat je gegevens op de lijst van Acumulus/Siel hiervan afwijken. Misschien goed om even naar te kijken.
Verder zou je een avatar en handtekening kunnen uploaden/ instellen bij je profiel. Dit doe je via het forum door te klikken op Profiel > Forumprofiel.

Groetjes en we spreken elkaar  ;)

weelden

Ha Esther,

Dank je wel! Komt goed.

SIEL heeft nog mijn gegevens van voor de start als zelfstandige. Ik laat dit nog aanpassen. De huidige onderneming bestaat sinds vorige week :-).

We spreken elkaar wel weer!

Groetjes,
Jacobine
Met vriendelijke groet,

Jacobine van Weelden
Pecunia Support
info@pecuniasupport.nl
www.pecuniasupport.nl

Emiel Noorlander

Aanrader!
Ik ben zelfstandig ondernemer (eenmanszaak) die niet van boekhouden houdt. Maar ook niet het geld heeft om alles uit te besteden.
Zelf zet ik alles in acumulus en Jacobine van Pecunia support die helpt mij met de aangiftes, bijzondere situaties en ze zet de dingen recht die ik niet helemaal goed heb gedaan :)

Erg vriendelijk, duidelijk en behulpzaam