Hoofdmenu

Magento import (Handmatig) geeft error

Gestart door Driven2Shine, 21 maart, 2015, 13:33:32

Vorige topic - Volgende topic

Driven2Shine

Bij het handmatig importeren van een factuur nummer krijg ik de volgende error melding:

SQLSTATE[23000]: Integrity constraint violation: 1452 Cannot add or update a child row: a foreign key constraint fails (`admin_magento`.`mag16acumulus_entries`, CONSTRAINT `siel_acumulus_order_id` FOREIGN KEY (`order_id`) REFERENCES `sales_flat_order` (`entity_id`) ON DELETE CASCADE ON UPDATE CASCADE)

Ik heb getracht het te automatiseren dmv een csv export maar ik mis ongeveer 60% van de benodigde velden vandaar dat ik er 2 handmatig heb geprobeerd.
De order staat wel netjes vermeld in het grootboek overzicht maar ik durf niet verder te gaan zodat er straks misschien iets fout gaat.
www.driven2shine.eu voor al uw autopoets benodigdheden.

Guido

Vreemde Magento error. Welke versie van Magento is dit?

Neem ook aub even contact op met BuroRaDer, zoals vermeld op: https://forum.acumulus.nl/index.php/topic,3817.0.html

Ik verplaats het topic ook even naar de Webshopkoppelingen sectie van het forum.

Driven2Shine

Het gaat om versie 1.9.0.1

Nadat ik het topic plaatste zag ik inderdaad een apart subforum voor webshop koppelingen en toen kon ik het niet meer verplaatsen.
Excuses.

Ik neem even contact op met BuroRaDer.
www.driven2shine.eu voor al uw autopoets benodigdheden.

Guido


Driven2Shine

Na wat over en weer gemailed te hebben met BuroRadar (Ja in het weekend) heb ik zojuist een nieuwe versie voor Magento mogen ontvangen om te testen.
De foutmelding is nu weg al kreeg ik nog wel een melding via email maar die had de status: Verzendstatus:   0 Succes. Zonder waarschuwingen.

De fout zat hem in het feit dat de vorige versie een database gebruikte zonder prefix en als je een database had met een prefix er iets niet lekker ging met de tabel sales_flat_order

Oftewel deze bug is geplet :D

www.driven2shine.eu voor al uw autopoets benodigdheden.

Guido

fijn om te horen dat het probleem opgelost is :)