Hoofdmenu

SIEL bestaat vandaag 15 jaar!

Gestart door Bert-Jan, 11 april, 2015, 14:20:18

Vorige topic - Volgende topic

Bert-Jan

Op 11 april 2000 liepen Sjaam en ik de kamer van koophandel in Leiden binnen.

We gingen een eigen onderneming starten. Naast onze banen. We werden consultants.

In 2005 kwam Devosweb op de markt en in 2008 Acumulus. Sindsdien zijn we eigenlijk geen consultants maar een software-bedrijf.

Vanaf 2008 ontwikkelde zich een mooie samenwerking met een aantal zeer slimme dames: Esther, Annalies, Grietje en Yvette.

In 2013 werd Guido mede vennoot en in 2014 kwamen Dunya en Aris het team versterken.

Er is veel gebeurd in de afgelopen 15 jaar en ik ben daar heel dankbaar voor. Meer dan 12.000 organisaties in Nederland maken dagelijks gebruik van onze software-oplossingen.

Mijn grote dank aan iedereen die dit mede mogelijk heeft gemaakt en - niet in de laatste plaats - aan al onze klanten.

Bert-Jan
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Annalies Janssens

Fantastisch, gefeliciteerd mannen!
Op naar nog eens 15 jaar  :D Hoop nog veel jaren met jullie (en de andere slimme dames) en Dunya en Aris samen te mogen werken.

Ik ga er vanavond een glaasje op heffen, jullie ook?
info@countforyou.nl | www.countforyou.nl
                   06-17888488
          Administratie en belastingen

FaciliPrint

Hartelijke felicitaties van een bijzonder tevreden klant!

SKYB Yvette

Hi,

Van harte gefeliciteerd! Ook ik wens jullie nog vele goede jaren toe en hoop nog jaren met jullie te kunnen samenwerken.  :D
Met vriendelijke groet,

Yvette

SKYB Administraties & Advies
Persoonlijk, duidelijk en overzichtelijk

www.SKYB-administraties.nl
Telnr: 06 36 116 126

Stefan V

Gefeliciteerd mannen (en dames!)

De grote ham vraag blijft alleen natuurlijk wel, doen jullie je eigen boekhouding ook in acumulus?

Bert-Jan

Uiteraard. Acumulus is in de eerste plaats voor onszelf ontwikkeld. Wij hadden zelf een pakket nodig.

We vinden het in de tweede plaats niet erg dat anderen het ook gebruiken :)
Bert-Jan Wiegeraad (klantenservice@acumulus.nl)

Es

Een mooie mijlpaal  8)

Ik vertel regelmatig over het ontstaan van Acumulus, de mannen die het ontwikkeld hebben en hoe onze samenwerking tot stand is gekomen.

"Boekhouden in een warm bad", dat is voor mij waar Acumulus voor staat.

vandermark

Van harte, als net gestarte ondernemer ben ik super blij met de oplossing die jullie bieden, ga zo door!

Ton Elings

Mannen en Dames,

Ook van mijn kant erg gefeliciteerd met deze mijlpaal. Hier blijkt maar weer eens: Succes is geen toeval!

Ton Elings
Hoe meer ik weet, hoe meer ik besef dat ik niets weet.